اضافه شدن پروفیل فریم تک‌ریل به سبد محصولات سی فور

پنجره‌ایرانیان؛ سی فور پروفیل «فریم تک‌ریل» را به سبد محصولاتش اضافه کرد.
  • دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 20:14

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی فور، مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای از اضافه شدن پروفیل فریم تک‌ریل به سبد محصولات سی فور خبر داد.

متن اطلاعیه سی فور به این شرح است:

همکاران گرامی

با سلام

احتراما به استحضار می‌رساند نظر به درخواست متعدد مشتریان محترم و نیاز بازار، این شرکت اقدام به طراحی و تولید مقطع پروفیل تک‌ریل اختصاصی خود کرده است و از این تاریخ این محصول در سبد محصولات سی فور اضافه شده و این شرکت آماده اخذ سفارش از مشتریان محترم است.

شایان‌ذکر است این محصول به‌عنوان اقتصادی‌ترین پروفیل فریم تک‌ریل موجود در بازار با مشخصات فنی بسیار مناسب، استاندارد و آب‌بندی بسیار بالا طراحی شده تا کلیه نیازهای موجود در بازار نسبت به پنجره ریلی را با بهترین قیمت پوشش دهد. همچنین گفتنی است تکنولوژی نانو اختصاصی سی فور در پروفیل‌های بازشو که مقاومت بالا در برابر نور خورشید را به همراه داشت در این محصول جدید نیز مورداستفاده قرار گرفته است. جهت اطلاع از مشخصات فنی با دفتر فروش تماس حاصل فرمایید.

همچنین ازاین‌پس این محصول جدید جایگزین پروفیل فریم جفت ریل قبلی شده و تولید پروفیل جفت ریل فعلی فقط به‌صورت سفارشی انجام خواهد پذیرفت.

گفتنی است، مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان در سال 1384 با هدف تولید اجزا ساختمانی از جنس PVC، UPVC و WPC فعالیت خود را در شهرک صنعتی نجف‌آباد واقع در استان اصفهان آغاز کرد.


ثبت نظر

ارسال