اجرای سومین مرحله اقدامات مقابله با کرونا در آکپا ایران

پنجره‌ایرانیان؛ در راستای مراقبت از سلامتی کارکنان و انجام مسئولیت‌های اجتماعی در این خصوص، سومین مرحله اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا در شرکت آکپا ایران انجام شد.
  • دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 13:37

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت آکپا ایران، در پی شیوع ویروس کرونا در سطح جهان و کشورمان، شرکت آکپا ایران مجموعه اقداماتی را جهت پیشگیری از شیوع این ویروس و با هدف مراقبت از سلامت کارکنان شرکت، اتخاذ کرد.

از آغازین روزهای شیوع این ویروس در کشورمان، اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص لزوم رعایت اصول بهداشت شخصی و رعایت بهداشت محیطی توسط کارکنان و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در جهت جلوگیری از احتمال انتشار ویروس توسط مدیریت شرکت در دستور کار قرار گرفته است.

علاوه بر این شرکت آکپا ایران اقدامات لازم برای انجام آزمایش ویروس کرونا در محل کارخانه را انجام داده و تمامی پرسنل این شرکت طی یک پروسه دوروزه مورد آزمایش قرار گرفتند.

تعویق تجمعات و برنامه‌های جمعی، کاهش جلسات کاری و کاهش تعاملات، حذف الزام ثبت اثرانگشت در دستگاه‌های ثبت حضور و غیاب و تمهید راهکارهای جایگزین، تلاش در جهت افزایش آگاهی همکاران در خصوص راه‌های پیشگیری و جلوگیری از انتقال این ویروس، تامین مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و سایر ابزارهای بهداشتی، ضدعفونی کردن محیط کار، ضدعفونی نمودن مستمر سرویس رفت‌وآمد و افزایش تعداد سرویس جهت کاهش تراکم ازجمله اقدامات انجام‌شده در شرکت آکپا ایران جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا است.


ثبت نظر

ارسال