اقدامات پیشگیرانه شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان در بحران کرونا

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان در راستای جلوگیری از بیماری کووید 19 در بحران اخیر اقدامات پیشگیرانه قابل‌توجهی انجام داده است.
  • یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 15:52

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت کوپال، از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان برای عدم شیوع این بیماری در مجموعه خود، اجرای پروتکل‌های بهداشتی را شروع کرده که از آن جمله می‌توان به تشکیل کمیته‌های مدیریت بحران و همچنین کمیته تهدیدهای زیستی و امنیت غذایی، گندزدایی روزانه و مکرر محل ورود و خروج کارکنان و ماشین‌آلات صنعتی کارخانه اشاره کرد.

این شرکت در راستای جلوگیری از بیماری کووید 19 اقداماتی همچون عدم تردد مداوم پرسنل و همچنین ضرورت حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی بین آنان، لغو ماموریت‌های غیرضروری کارکنان شرکت، ضرورت استفاده همگانی کارکنان به‌ویژه کارگران بخش تولید در رعایت موارد بهداشتی ازجمله استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی را انجام داده است.

شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان با خرید دستگاه‌های تب سنج دیجیتال از اسفندماه و با آغاز همه‌گیرشدن بیماری کرونا، ایستگاه‌های تب سنجی خود را در محل‌های ورودی و خروجی کارخانه با هدف انجام عمل تب سنجی از همه کارکنان و به‌خصوص مراجعه‌کنندگان به کارخانه ایجاد کرده و خوشبختانه تا به امروز موارد مبتلا به این بیماری وجود نداشته است.

از دیگر اقدامات این شرکت، کنترل موجودی هفتگی انبار برای اطلاع از موجودی‌های ماسک و دستکش، شوینده‌ها، مواد ضدعفونی و گندزدایی است که باعث شده کمبودی در موجودی این‌گونه موارد نداشته و وقفه‌ای در حفظ و رعایت موارد بهداشتی رخ ندهد.

 


ثبت نظر

ارسال