آغاز تولید جام بالکنی توسط آلومینیوم کوپال اصفهان

پنجره‌ایرانیان؛ تولید محصولات جام بالکنی توسط شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان آغاز شد.
  • سه شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 19:31

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت کوپال اصفهان، در سال جدید با شیوع بیماری کرونا انتظار می‌رفت که بسیاری از واحدهای صنعتی به علت همه‌گیر شدن این بیماری از میزان تولید خود کاسته یا حتی دچار رکود شوند ولی خوشبختانه شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان به‌غیراز حفظ میزان تولید خود همانند ادوار گذشته، به تولید محصولات با فناوری جدید هم سو با فناوری روز دنیا رو آورده است.

ازاین‌رو با توجه به نام‌گذاری سال جدید به نام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری، شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان مفتخر است با معرفی محصولات جدید جام بالکن با کیفیت بالا در بازار این محصول عرصه‌ای نو و روبه‌پیشرفت باز کند.

یکی از نکات مهمی که همیشه مورد توجه مدیریت شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان بوده، تولید محصولات جدید مطابق با تکنولوژی روز دنیا است به‌گونه‌ای که بتوان دست مصرف‌کننده را در انتخاب محصولات باز گذاشته و سبد خرید آن را تکمیل کنیم.

در حال حاضر سیستم پنجره جام بالکنی یکی از جدیدترین نمونه‌های پنجره در سرتاسر دنیاست که بیشتر موردتوجه اهل‌فن قرارگرفته است. این سیستم علاوه بر نمای زیبایی که به بالکن و فضای بیرونی ساختمان می‌دهد عایق رطوبتی، حرارتی و صوتی با محیط بیرون ایجاد می‌کند بنابراین از هدر رفت انرژی جلوگیری شده و در مصرف آن نیز صرفه‌جویی می‌شود.


نظرات

فریدون حسین زاده

برای همکاری واخذ نمایندگی

شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان 3 سال و 8 ماه و 6 روز پیش / پاسخ

لطفا جهت اخذ نمایندگی فروش با شماره 031-42290788 تماس بگیرین

ثبت نظر

ارسال