با پخش گزارشی در اخبار سراسری صورت گرفت؛

تمجید از وین‌تک به‌عنوان شرکت نمونه در تولید و صادرات

پنجره‌ایرانیان؛ اخبار سراسری شبکه یک سیما با پخش گزارشی از موفقیت‌های روزافزون شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) در تولید، عرضه و صادرات محصولات باکیفیت تمجید کرد.
  • پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 ساعت 9:43

پس از موفقیت‌های روزافزون شرکت صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (تولیدکننده پروفیل‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی با برندهای وین‌تک، پلاس‌پن و پلاس‌تک) در تولید و عرضه محصولات باکیفیت، حال این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های نمونه در تولید و صادرات محصولات تولیدی در کشور مورد توجه قرار گرفته است.

کاوه خداپرست، مدیریت عامل شرکت صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین، ضمن تاکید بر تامین مواد اولیه درجه‌یک داخلی و استفاده از افزودنی‌های باکیفیت از برندهای معتبر اروپایی برای تولید، به خط قرمز این مجموعه در تولید محصولات اشاره می‌کند و آن کیفیت بالای محصولات تولیدی است که همواره توسط به‌روزترین و آخرین تکنولوژی موجود در جهان مورد آزمایش و ارزیابی قرار می‌گیرد تا محصول نهایی از هر لحاظ در رده‌بالاترین استانداردهای جهانی باشد.

مدیرعامل وین‌تک افزود: بدیهی است رضایت مصرف‌کنندگان نهایی از محصولات تولیدی این شرکت بدون تلاش بی‌دریغ شبکه نمایندگی فروش این شرکت محقق نخواهد شد. حال بدین‌وسیله گروه صنعتی و کارخانه‌های آدوپن پلاستیک پرشین مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را به کلیه نمایندگان محترم و گران‌قدر تولید و توزیع محصولات این مجموعه اعلام می‌دارد.

خداپرست در پایان تاکید کرد: بی‌شک تلاش مستمر و صادقانه شما سروران گران‌قدر در اعتلای سطح کیفی و رونق تولید در این صنعت و همچنین پیشرفت‌های روزافزون این مجموعه تاثیر بسزایی داشته و امید است با همراهی شما عزیزان بتوانیم در ترسیم آینده‌ای روشن در صنعت معظم یوپی‌وی‌سی مثمر ثمر باشیم و در جهت احترام به حقوق مصرف‌کنندگان نهایی گام‌های استواری برداریم.

 


ثبت نظر

ارسال