انتقال واحد آندسازی ایرالکو تا پایان سال ۹۹

پنجره‌ایرانیان؛ مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی گفت: انتقال واحد آندسازی ایرالکو بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و تعهدات داده‌شده تا پایان سال ۹۹ انجام می‌شود.
  • شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 11:0

به گزارش می متالز، رضا میرزایی، با اشاره به انتقال آندسازی اظهار داشت: انتقال واحد آندسازی ایرالکو بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و تعهدات داده‌شده تا پایان سال 99 انجام می‌شود، به سبب تغییر مدیریت‌های واحد آندسازی بعد از بازدید معاون دادستان مرکز استان مقرر شد پروژه با سرعت بیشتری اجرا شود.

وی افزود: اکنون با پایبندی به تعهدات داده‌شده شروع به کار کرده‌اند و ما پیگیری‌ها را برای مصوبات کاهش آلودگی انجام می‌دهیم.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های انجام‌شده در خصوص آلودگی پالایشگاه تصریح کرد: برنامه زیست‌محیطی مرتب تمدید و قسمت‌هایی از آن مثل پایش منابع آب، پایش خاک و پایش هوا اصلاح و زمان‌بندی‌شده که جلسه‌ای برای کاهش آلودگی با ریاست استاندار انجام شد و برنامه‌های آن در دست پیگیری است.

میرزایی بیان کرد: برای کاهش آلودگی هوا و به‌صورت مستمر پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به نظارت محیط‌زیست بر عدم استفاده نیروگاه شازند از سوخت مازوت ادامه داد: کنترل‌های دقیقی از نیروگاه انجام‌شده و دو سال است که این نیروگاه از سوخت گاز استفاده می‌کند و با تاکید کارگروه و محیط‌زیست اجازه استفاده از مازوت به‌هیچ‌وجه برای آن صادر نمی‌شود.


ثبت نظر

ارسال