نایب‌قهرمانی تیم هافمن در لیگ برتر شیرجه کشور

پنجره‌ایرانیان؛ تیم شیرجه هافمن در مسابقات مرحله‌ رفت متمرکز لیگ برتر شیرجه کشور نایب‌قهرمان شد.
  • چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت 10:48

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی هافمن، تیم شیرجه هافمن در مسابقات مرحله‌ رفت متمرکز لیگ برتر شیرجه کشور که در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران و با حضور ۹ تیم پیگیری شد، به مقام نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد.

این مسابقات در چهار جلسه و سه رشته یک متر تخته، سه متر تخته و سکو که تعداد حرکات رقابت‌ها بر اساس قوانین مسابقات آزاد FINA (فقط ۱۴ سال و به بالا) بود، برگزار شد.

ضمنا در هر رشته علاوه بر رده سنی ۱۴ سال و به بالا، گروه سنی ۱۲ و ۱۳ سال نیز می‌توانستند در مسابقات لیگ شرکت کنند. هافمن، برق شیراز، کلینیک پزشکی ورزشی لایف فیت، آکادمی آزادی، هیات شنا کرمانشاه، البرز، نفت، اوج پاک اراک و هیات شنا تبریز تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها بودند.

گفتنی است در لیگ برتر شیرجه، تیم هافمن به یک اتفاق ناخواسته‌ای گرفتار شد. شب قبل از مسابقه یکی از نفرات اصلی تیم (رحیمیان) به دلیل ابتلا به آنفولانزا با تب و لرز شدید بستری شد. متعاقب این اتفاق و در وسط مسابقه، نفر اول تیم یعنی مجتبی ولی پور و عظیم زاده نیز به خاطر تب و افت شدید فشار راهی بیمارستان شدند، درحالی‌که تیم هافمن تا قبل از این اتفاقات و آغاز مسابقه ۱۰ متر سکو با اختلاف اول بود با نفرات بعدی به مسابقه ادامه داد. سرانجام تیم هافمن در دور رفت متمرکز به نایب‌قهرمانی لیگ رسید و تیم‌های لایف فیت و نفت تهران اول و سوم شدند.

محمدرضا شکول، سرمربی تیم هافمن نیز با اشاره به این اتفاق ناخواسته ابراز امیدواری کرد که در دور بعدی و نهایی با بهره‌گیری از نفرات اصلی به‌طور کامل جایگاه قهرمانی را باز پس گیریم.

گفتنی است، مرحله دوم این رقابت‌ها چهارشنبه 2 بهمن ۱۳۹۸ در استخر بین‌المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال