سطح برگزاری گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک مطلوب بود

پنجره‌ایرانیان؛ معمار شاخص ایرانی در گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک، بیان کرد: سطح برگزاری این گردهمایی مطلوب بود و البته جای کار دارد که بهتر از این هم برگزار شود.
  • چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 13:3

به گزارش صما، گردهمایی سازندگان و طراحان 10 دی‌ماه سال جاری با حضور سازندگان، طراحان، مسئولان شهری، شهردار منطقه یک تهران و اعضای شورای شهر تهران و جمعی از علاقه‌مندان و فعلان به همت مجتمع رسانه‌ای ساختمان در منطقه یک برگزار شد.

علیرضا تغابنی، گفت: اصولا اگر دانش معماری و طراحی توسط طراحان و معماران به سازندگان ارائه شود و صرفا مالی نباشد می‌تواند ارزشمند تلقی شود.

وی گفت: اگر معماران بتوانند یک معماری ارزشی فراتر از روزمرگی را به جامعه ارائه دهند می‌توانند بنای فاخر را وارد منظر شهری کنند.

این طراح برتر با بیان اینکه بهتر بود دایره سازنده‌ها در گردهمایی‌های این‌چنینی گسترده‌تر از این می‌بود. گفت: دایره حضور در این گردهمایی متعلق به یک منطقه بود بنابراین نیاز است دایره ارتباطات گسترده‌تر و به مناطق دیگر نیز تسری پیدا کند.

تغابنی درنهایت گفت: در این محفل حرفه‌ای نیز، سازنده‌ها در اقلیت بودند اگر بتوانیم سازنده‌های بیشتری را وارد این محافل کنیم می‌توانیم به دنبال ایجاد‌ رابطه‌های تخصصی‌تر بین طراحان و سازندگان باشیم.


ثبت نظر

ارسال