بازدید مدیریت «صنایع یوپی‌وی‌سی سالاری» نماینده کرمانشاه از مجموعه وین‌تک

پنجره‌ایرانیان؛ مدیریت مجموعه صنایع یو‌پی‌وی‌سی سالاری، نماینده پروفیل وین‌تک در استان کرمانشاه به همراه جمعی از همکاران، تولیدکنندگان و مونتاژکاران این استان از مجموعه آدوپن پلاستیک پرشین در شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری‌ خارجی تبریز دیدن کرد.
  • دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت 1:11

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، مهندس سالاری یکی از قدیمی‌ترین فعالان صنعت دروپنجره و از نمایندگان موفق مجموعه وین‌تک و هیات همراه، روز دوشنبه 27 آبان‌ماه 1398 از مجموعه کارخانجات شرکت آدوپن پلاستیک پرشین شامل کارخانه تولید پروفیل‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی با برندهای وین‌تک، پلاس‌پن و پلاس‌تک، کارخانه تولید درهای داخلی WOOD PVC و کارخانه تولید پانل‌های ام‌دی‌اف های‌گلاس با نام تجاری ALKI در شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری‌ خارجی تبریز بازدید کردند.

پس از اتمام بازدید، نشست هم‌اندیشی و پرسش و پاسخی در سالن کنفرانس مجموعه وین‌تک برگزار و به‌تمامی سوالات و درخواست‌های حاضران، در حضور مدیران شرکت وین‌تک پاسخ داده شد.

مهندس خداپرست، مدیرعامل شرکت آدوپن پلاستیک پرشین، با حضور در این نشست ضمن تشریح فعالیت‌های این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی کشور با دارا بودن 24 خط تولید اکسترودر، اهداف و چشم‌اندازهای این مجموعه تولیدی را ترسیم کرده و بر لزوم همکاری‌های فی‌مابین دو مجموعه در راستای ارتقای سطح کیفی تولید دروپنجره‏های دوجداره یوپی‌وی‌سی و اهمیت این موضوع در صنعت پروفیل کشور، تاکید کرد.

در پایان، آقای خداپرست ضمن قدردانی از حضور مهمانان در مجموعه وین‌تک، این بازدید را بسیار مثبت ارزیابی کرده و تداوم بازدیدهایی از این قبیل و ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر را راهگشا، نویدبخشِ همکاری‌های موثر و نقطه عطفی در راستای تحقق اهداف مجموعه وین‌تک برشمرد.

گفتنی است، گزارش مشروح این بازدید به انضمام گزارش تصویری در شماره آتی نشریه پنجره ایرانیان منتشر خواهد شد.

 

 

 


نظرات

مهرداد کاظمی

عالی

ثبت نظر

ارسال