در همایش بزرگداشت روز جهانی استاندارد در تبریز صورت گرفت؛

تجلیل از مدیر کنترل کیفی وین‌تک به‌عنوان مدیر برتر

پنجره‌ایرانیان؛ در همایش بزرگداشت روز جهانی استاندارد در تبریز، از مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفی وین‌تک به‌عنوان مدیر کنترل کیفی نمونه تجلیل به عمل آمد.
  • دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت 22:27

مراسم روز جهانی استاندارد با حضور مسئولان ملی و استانی روز سه‌شنبه 14 آبان ماه 1398 در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی با معرفی برترین واحدهای تولیدی صنعتی استان آذربایجان شرقی در حوزه استاندارد برگزار شد. در این مراسم از سرکار خانم مهندس زینب مظفری، مدیر آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی مجموعه وین‌تک به‌عنوان مدیر کنترل کیفی نمونه با اهداء لوح، تقدیر شد. در این همایش همچنین شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) با مدیریت مهندس کاوه خداپرست به‌عنوان واحد نمونه کیفی استاندارد استان آذربایجان شرقی، با دریافت لوح و تندیس ویژه مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است، شرکت آدوپن پلاستیک پرشین بزرگ‌ترین تولیدکننده پروفیل‌های یو.پی.وی.سی با نام‌های تجاری وین‌تک، پلاس‌پن و پلاس‌تک است که در شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی تبریز فعالیت می‌کند. وین‌تک با در اختیار داشتن آزمایشگاه کنترل کیفی مجهز و مدرن محصول محور در صنعت پروفیل یو.پی.وی.سی، به‌عنوان آزمایشگاه مرجع و همکار فنی سازمان استاندارد کشور به سایر شرکت‌ها و همکاران خود در این زمینه خدمات فنی و آزمایشگاهی ارائه می‌دهد.


ثبت نظر

ارسال