بازدید هیات‌ مدیره انجمن تولیدکنندگان دروپنجره ایران از وین‌تک

پنجره‌ایرانیان؛ اعضای هیات‌ مدیره «انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان دروپنجره ایران» آبان ماه سال جاری از مجموعه وین‌تک در تبریز بازدید کردند.
  • دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 14:37

اعضای هیات‌ مدیره انجمن تولیدکنندگان دروپنجره ایران روز یکشنبه 12 آبان ماه 1398 به دعوت مهندس خداپرست، مدیرعامل مجموعه وین‌تک از کارخانه تولید پروفیل یو.پی.وی.سی و نیز کارخانه بزرگ تولید درهای داخلی مجموعه آدوپن پلاستیک پرشین در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز بازدید کردند.

در این بازدید که به‌منظور همگرایی و همکاری بیشتر میان انجمن دروپنجره و مجموعه‌های موفق صنعت دروپنجره شکل گرفته بود آقایان سید رضا اخوان دستمالچی، اکبر معتضدی، وحید جلالی‌پور، حمیدرضا سیدی‎فر، رضا کاظمی، علی شهابی و خانم درّین طه اعضای هیات‌ مدیره انجمن دروپنجره ایران به همراه مهندس شیری، مدیریت نشریه پنجره‌ایرانیان از کارخانه بزرگ و معظم وین‌تک در شهرک سرمایه‌گذاری تبریز دیدن کردند.

در جلسه‌ای که در ابتدای این بازدید تشکیل شد طرفین بر یافتن محورهای همکاری مشترک و تلاش برای ایجاد بسترهای همگرایی جهت کمک به بهبود شرایط کلی صنعت دروپنجره تاکید کرده و چشم‌اندازهای همکاری را بسیار روشن ترسیم کردند. مهندس خداپرست نیز ضمن خوشامدگویی به میهمانان ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد ارتباطات بیشتری در این زمینه باشیم چراکه لازمه موفقیت در این صنعت، تفاهم و همفکری همه اعضاء و گروه‌های فعال در این عرصه است.

بازدید از کارخانه بزرگ تولید درهای داخلی مجموعه آدوپن پلاستیک پرشین که مراحل تولید آزمایشی‌اش را می‌گذراند و به‌زودی وارد مدار تولید می‌شود یکی دیگر از بخش‌های این بازدید بود. این مجموعه با ظرفیت تولید روزانه 2400 لنگه در داخلی در سه نوبت کاری، بزرگ‌ترین مجموعه تولید درهای جدید و مدرن کامپوزیتی و یو.پی.وی.سی کشور است که با همت و سرمایه‌گذاری مجموعه وین‌تک به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است، گزارش کامل خبری و تصویری این بازدید در شماره آتی نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال