هم‌زمان با کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۱۳۰ پروژه در هفته دولت؛

کلنگ احداث شرکت آکپن ترکیه با حضور استاندار البرز به زمین زده شد

پنجره ایرانیان؛ مراسم کلنگ‌زنی شرکت آکپن ترکیه هم‌زمان با هفته دولت با حضور استاندار البرز در شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد.
  • سه شنبه 12 شهریور 1398 ساعت 23:23

عزیزالله شهبازی، استاندار استان البرز با حضور در مراسم کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 130 طرح صنعتی در هفته دولت، کلنگ احداث شرکت آکپن ترکیه تولیدکننده یراق‌آلات دروپنجره دوجداره را در شهرک صنعتی اشتهارد به زمین زد.

هم‌زمان با چهارمین روز از هفته دولت، کاروان تدبیر و امید البرز برای بهره‌برداری از پروژه‌های اشتهارد راهی این شهرستان شد. اشتهارد با تدبیر استاندار البرز به‌عنوان یکی از شهرستان‌های کمتر برخوردار از امکانات و زیرساخت‌های کافی، در توزیع اعتبارات استان مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفت و با افزایش 40 درصدی از سهم بودجه 98 مواجه شد.

در ادامه نیز بهره‌برداری از چند پروژه تولیدی، صنعتی و آموزشی در دستور برنامه‌های امروز قرار گرفت که نماینده عالی دولت در حاشیه یکی از این دستاوردها با بیان اینکه 130 پروژه در حوزه‌های مختلف به مناسبت هفته دولت در اشتهارد افتتاح و کلنگ‌زنی شد، گفت: اعتباری که در این دو بخش هزینه شده ‌برابر 513 میلیارد تومان است که بخش عمده‌ای از آن توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی صورت گرفته است.

شهبازی با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی اشتهارد از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور است، عنوان کرد: در این شهرک ضمن اشتغال بالا تولیدات زیادی داریم که بخشی از آن‌ برای صادرات آماده‌سازی می‌شود.

وی اشاره کرد: برای حضور هرچه موثرتر سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی اشتهارد به جهت اینکه بحث مالیات بر ارزش‌افزوده در خارج از شعاع 120 کیلومتری تهران باشد اقدامات اولیه انجام شده است؛ چون این مهم می‌تواند ازنظر اقتصادی تحرکات خوبی در منطقه ایجاد کند، مکاتبات و پیگیری‌های فراوانی در دولت امید در این خصوص انجام شده است.

استاندار البرز گفت: گمرک شهرک صنعتی اشتهارد نیز یکی از مهم‌ترین درخواست‌های تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران این منطقه بوده است دنبال شده و زیرساخت‌های آن نیز فراهم‌ شده است، به‌زودی و به‌صورت رسمی با حضور یکی از وزرای دولت شاهد افتتاح رسمی گمرک شهرک صنعتی اشتهارد خواهیم بود.


ثبت نظر

ارسال