با برگزاری همایشی در هتل اسپیناس تهران:

از فرمانده هافمن رونمایی شد

پنجره‌ایرانیان؛ مجموعه هافمن با برگزاری همایشی در هتل اسپیناس تهران در 9 شهریورماه، از فرمانده هافمن و تیزر جدید این شرکت رونمایی کرد.
  • یکشنبه 10 شهریور 1398 ساعت 13:43

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، شامگاه شنبه 9 شهریور 1398 هتل اسپیناس تهران میزبان جمعی از نمایندگان هافمن بود. در این همایش ابتدا مهندس بابک مشیرفر، مدیر فروش هافمن طی سخنانی به ارائه گزارشی از روند رو به رشد فروش هافمن در چند سال گذشته پرداخت.

پس از آن مهندس سیاوش‏‌نیا، مدیر روابط‌عمومی هافمن، از رونمایی جدیدترین تیزر تبلیغاتی هافمن خبر داد. این تیزر که با همکاری شرکت تبلیغاتی بادکوبه تولید شده است، به‌لحاظ بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در ساخت فیلم در داخل کشور کم‌نظیر است. با نمایش این تیزر، عملا از فرمانده هافمن رونمایی شد.

در ادامه برنامه، تولیدکنندگان این فیلم که ارشا اقدسی، بدل‌کار بین‌المللی کشورمان نیز در میانشان بود، مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند. پایان‌بخش این برنامه ضیافت شام بود که در محیطی دوستانه و صمیمی برگزار شد.

گفتنی است، مشروح گزارش این همایش در شماره بعدی نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.

 

 


نظرات

رضا خیراندیش

سلام.آقا تبلیغتون خیلی باحاله.دخترم گفت پس چرا یه فیلم اینجوری تو ایران ساخته نمیشه.؟!لطف می کنید تهیه کنندگیه فیلمی با این کیفیت رو عهده دار شید.ممنون

ثبت نظر

ارسال