حضور وین‌تک در کنفرانس و نمایشگاه تخصصی انبوه‌سازان مسکن

پنجره‌ایرانیان؛ وین‌تک با برپایی غرفه، در پنجمین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان در دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی حضور یافت.
  • دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 1:30

شرکت آدوپن پلاستیک پرشین، تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی وین‌تک در پنجمین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان تهران که روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 خردادماه سال جاری و هم‌زمان با ششمین کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری در دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی برگزار شد، حضور یافت.

ششمین کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری و پنجمین نمایشگاه تخصصی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان تهران در تاریخ ۲۳ و 24 خرداد ۱۳۹۸ توسط دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار شد.

کنفرانس تخصصی انبوه‌سازان مسکن و کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا مدیران و دانشگاهیان تجربیات خود را به یکدیگر ارائه دهند تا مسئولان کشور از مطالب ارائه‌شده استفاده کنند. این کنفرانس به بحران‌های طبیعی مثل آتش‌سوزی، سیل، زلزله، ریزگردها و خشکسالی پرداخت که مدیریت شهری را با چالش‌های مختلف روبه‌رو کرده است.

محورهای کنفرانس در حوزه مهندسی عمران شامل مخاطرات طبیعی، بحران‌های انسان‌ساز (سیل، زلزله، آتش‌سوزی و آلودگی)، طراحی پایدار (سازه و ژئوتکنیک، آب، خاک و محیط‌زیست)، حمل‌ونقل و کاهش کیفیت ساختمان و همچنین در محور معماری روش ارتقا کیفیت بر زیست پذیری شهری، کیفیت معماری و ارزش‌های شهرها، میراث‌های تاریخی، صنعتی و مدرن بود.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال