بازدید هیات ‌مدیره سندیکای آلومینیوم از شهرک صنعتی ساوه

پنجره‌ایرانیان؛ اعضای سندیکای صنایع آلومینیوم از دو کارخانه فعال صنعت آلومینیوم در شهرک صنعتی کاوه در شهر ساوه بازدید کردند.
  • چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت 10:34

اولین کارخانه که اعضای هیات ‌مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم از آن بازدید کردند شرکت آلومینیوم پارس بود. آلومینیوم پارس در مساحت ۳۳۰ هزار مترمربع در سال ۱۳۵۳ راه‌اندازی شد و محصولات متنوعی ازجمله ورق و کویل آلومینیوم، آلومینیوم و فویل چاپ‌شده جهت بسته‌بندی تولید می‌کند.

همچنین تولید ورق‌های با فرم‌های سینوسی و ذوزنقه‌ای برای استفاده در صنعت ساختمان، فویل برای ظروف آلومینیومی یک‌بارمصرف، بسته‌بندی محصولات دارویی و لبنی و لوله‌های چند جداره نیز از محصولات این کارخانه است.

اعضای هیات ‌مدیره سندیکا ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه اعم از کوره‌های ذوب و ۳ کستر و بخش نورد، بخش کانورتینگ (چاپ روی فویل)، تولید ظروف یک‌بارمصرف، رنگ‌آمیزی کویل و انبار این کارخانه با مدیران این شرکت جلسه هم‌اندیشی برگزار کرده و با مسائل و مشکلات آن‌ها نیز آشنا شدند. پس‌ازآن هیات ‌مدیره سندیکا راهی شرکت آلوم کابل کاوه شدند.

آلوم کابل کاوه در مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع بنا شده است که به تولید هادی‌های آلومینیومی، آلومینیوم آلیاژی و هادی مسی می‌پردازد. این شرکت محصول خود را از شرکت آلومینیوم کوهرنگ زاگرس تامین می‌کند که در آن شرکت نیز مدیرانی از خانواده رحمانی حضور دارند از محصولات این شرکت می‌توان به سیم و کابل‌های قدرت و هادی‌ها و کابل‌های هوایی ازجمله و یا هادی‌های آلومینیوم آلیاژی ACSR کابل‌های خودنگهدار با هسته فولادی اشاره نمود. AAC, AAAC پس از بازدید جلس‌های بین مدیران این شرکت و اعضای هیئت‌مدیره سندیکا برگزار شد. در این جلسه مدیران شرکت به مشکلات ناشی از عدم ثبات قیمت که سبب از دست رفتن بازار صادراتی به عراق شده است اشاره کردند.

 

 


ثبت نظر

ارسال