هم‌زمان با دهمین نمایشگاه در و پنجره تهران رونمایی می شود؛

MasterWin Pro محصول جدید شرکت فناوری داده پویشگر

پنجره‌ایرانیان، شرکت فناوری داده پویشگر هم‌زمان با دهمین نمایشگاه دروپنجره تهران، محصول جدید خود را با نام MasterWin Pro به بازار عرضه می‌کند.
  • پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت 0:50

شرکت فناوری داده پویشگر با هدف مدیریت هر چه ‌بهتر حساب مالی مشتریان و کمک به مدیریت بهتر سیستم انبارداری کارگاه‌های دروپنجره‌سازی، اقدام به معرفی نسخه جدیدی از نرم‌افزار MasterWin با عنوان MasterWin Pro کرده است. در این نرم‌افزار برای کسب اطلاعات آماری و مدیریتی از عملکرد سیستم فروش و مدیریت بهتر آن، گزارش‌های دوره‌ای از پروژه‌های طراحی و یا ساخته‌شده، قراردادهای جاری و بایگانی‌شده و همچنین گزارش‌های مالی مشتریان قابل‌دسترسی و مشاهده است.

در نرم‌افزار MasterWin Pro با امکان ثبت موجودی کلیه اقلام انبار در ابتدای دوره، می‌توانید بهینه‌سازی‌های برش دقیق و کاملی با توجه به انبار خود داشته باشید و از کناره برش‌های موجود در انبار نیز به‌صورت اتوماتیک استفاده کنید و با این کار صرفه‌جویی ریالی و زمانی زیادی به عمل‌آورید.

شرکت فناوری داده پویشگر با ارائه موفق نرم‌افزار MasterWin (نرم‌افزار حرفه‌ای طراحی، فروش و تولید انواع دروپنجره‌های یو.پی.وی.سی و آلومینیومی) توانسته است نیاز آن دسته از مشتریانی را که خواستار طراحی انواع پنجره‌های کماندار با طول کمان دلخواه، کشویی ترکیبی، پنجره کوپل‌دار و غیره به همراه گزارش‌های ساخت و زوایای برش دقیق مربوطه هستند، مرتفع سازد. همچنین جهت رفع محدودیت زمانی و مکانی بازاریاب‌ها در تبادل اطلاعات پروژه‌ها با دفاتر مرکزی شرکت‌ها، نسخه موبایل نرم‌افزار MasterWin که سازگار با سیستم‌عامل‌های Android و iOS است را با قابلیت ارتباط و تبادل اطلاعات با نسخه دسکتاپ ارائه کرده است.

گفتنی است، رونمایی از محصول جدید MasterWin Pro هم‌زمان با دهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره تهران در تاریخ 3 تا 6 بهمن‌ماه 1397 صورت می‌گیرد.

 


ثبت نظر

ارسال