پروژه آلومینای جاجرم در دهه فجر افتتاح می‌شود

پنجره‌ایرانیان؛ فرماندار شهرستان جاجرم در آئین بهره‌برداری پست ۱۳۲ کیلوولت پروژه شمش آلومینیوم گفت: فاز یک پروژه جاجرم هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
  • چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت 12:46

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از عصر اترک، رضا آذری، فرماندار شهرستان جاجرم افزود: پروژه آلومینای جاجرم نماد اقتصاد مقاومتی است که با تلاش مدیران و کارگران زحمتکش این شرکت به ثمر نشسته و باعث ایجاد اشتغال‌زایی در شهرستان شده است.

وی اظهار کرد: شرکت آلومینای جاجرم نه‌تنها در سطح شهرستان بلکه در سطح استان موجب اشتغال‌زایی و توسعه شده که یکی از صنعت‌های نمونه استان است.

مقام عالی دولت در شهرستان جاجرم ادامه داد: رشد اشتغال در شهرستان باعث پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد که خوشبختانه شهرستان جاجرم در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی جایگاه بسیار خوبی در سطح استان دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و اقتصادی در شهرستان جاجرم شده است که نمونه بارز آن راه‌اندازی پروژه شمش آلومینا با اشتغال‌زایی بیش از هزار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم است.

آذری خاطرنشان کرد: این پروژه نماد اقتصاد مقاومتی و نگاه به ظرفیت‌های داخلی کشور است و در شرایط کنونی که در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم افتتاح این پروژه مایه فخر و مباهات است.


ثبت نظر

ارسال