در مراسمی با حضور رئیس سندیکای آلومینیوم عنوان شد؛

معرفی آلومـرول نوین به‌عنوان سهامدار جدید نورد آلومینیوم

پنجره‌ایرانیان؛ در مراسم معارفه‌ای با حضور رئیس سندیکای صنایع آلومینیوم ایران، محسن محمدی، مدیرعامل آلومرول نوین به‌عنوان سهامدار جدید شرکت نورد آلومینیوم معرفی شد.
  • دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 11:5

در این مراسم مهندس گودرزی و هیات همراه ایشان به‌اتفاق رضایی‌مقدم، مدیرعامل شرکت نورد آلومینیوم و محمدی، مدیرعامل آلومرول نوین با حضور در شرکت نورد آلومینیوم به بازدید از خطوط تولید این شرکت پرداختند.

سال گذشته بخش عمده‌ای از سهام شرکت نورد آلومینیوم توسط مدیرعامل شرکت آلومرول نوین از طریق بورس خریداری شد و به‌این‌ترتیب شرکت نورد آلومینیوم اعضای جدیدی را در ترکیب هیات ‌مدیره خود تجربه می‌کند. این شرکت تنها تولیدکننده ورق آلومینیومی با تکنولوژی نورد گرم در کشور است و از محصولات این شرکت نیز می‌توان به ورق، تسمه، کویل و ورق کامپوزیت آلومینیومی اشاره کرد. کیفیت بالا و انحصار در تولید برخی محصولات موجب شده است شرکت نورد آلومینیوم نقش حیاتی و استراتژیکی در بازار داخل و نیز در بازارهای صادراتی منطقه داشته باشد.

در ادامه این بازدید و در مراسمی که پرسنل شرکت نورد آلومینیوم نیز در آن حضور داشتند، مدیرعامل این شرکت به تشریح بخشی از فعالیت‌های نورد آلومینیوم پرداخت و بر نقش پررنگ سهامدار و اعضای جدید هیئت‌مدیره در روند روبه رشد شرکت در سال 1397 تاکید کرد.

در پایان مراسم نیز محسن محمدی مدیرعامل صنایع آلومرول نوین به‌عنوان سهامدار جدید شرکت نورد آلومینیوم طی سخنانی خطاب به پرسنل خدوم و زحمتکش این شرکت از آن‌ها بابت تلاش‌های شبانه‌روزی‌شان در موفقیت مجموعه نورد آلومینیوم به‌عنوان یکی از واحدهای باسابقه، خوش‌نام و منحصربه‌فرد در تولید انواع ورق‌های آلومینیومی در کشور تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد تا در کنار هم و با تلاش بیشتر شاهد موفقیت‌های روزافزون این مجموعه باشند.

 


ثبت نظر

ارسال