معرفی مدیرعامل جدید آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان

پنجره‌ایرانیان؛ مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان معرفی شد.
  • سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت 16:27

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از سایت خبری باشگاه روزنامه‌نگاران مسجدسلیمان، در مراسمی کریم هاشم‌پور به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان معرفی و از زحمات سید عباس حسینی تقدیر شد.

حسینی در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از کارکنان کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان گفت: حدود ۷ سال در خدمت شما بودم، آرزویم این بود اشتغال‌زایی بیشتری ایجاد می‌کردم و شاید اگر این تحریم‌ها نبود این آرزو نیز سریع‌تر محقق می‌شد اما مطمئنم با حضور مهندس هاشمی پور این اتفاق خواهد افتاد.

مهندس هاشمی‌پور نیز در سخنانی با تقدیر از زحمات مهندس حسینی در ارتباط با فاز ۲ کارخانه آلومینیوم به‌عنوان یک مطالبه عمومی از شهروندان مسجدسلیمانی نیز گفت: اگرچه به دلیل تحریم‌ها و اتفاقات اخیر بین‌المللی کمی کار مشکل‌تر شده است اما از همه تلاش و تجربه خود استفاده خواهیم کرد تا در جهت اهداف نظام مقدس اسلامی و راه‌اندازی فاز دوم این کارخانه قدم بردارم.

لازم به ذکر است مهندس هاشمی‌پور دارای مدرک مهندس متالورژی و کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی است. وی سابقه مدیریت در کارخانه سیمان تهران، ایلام، نائین و پیوند گلستان را دارد. همچنین مهندس سید عباس حسینی به‌عنوان مدیرعامل جدید کارخانه سیمان پیوند گلستان مشغول به کار شد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر که به امضاء کارکنان شرکت آلومینیوم رسیده بود و یک دست لباس بختیاری از زحمات دکتر سید عباس حسینی تقدیر شد.


ثبت نظر

ارسال