با کسب گواهینامه فنی تولید ورق ژئوممبران؛

موفقیتی دیگر برای گروه صنعتی همارشتن رقم خورد

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی همارشتن موفق به دریافت گواهینامه فنی ساختمان درزمینه تولید ورق ژئوممبران از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی شد.
  • سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت 20:43

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی گروه همارشتن، این بار همارشتن با مهارت نیروهای متخصص خود توانست با بهره‌گیری از سابقه 3 سال فعالیت مستمر در زمینه تولید محصول ورق ژئوممبران، به‌عنوان اولین شرکت موفق به دریافت گواهینامه فنی ساختمان از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی شود.

ژئوممبران‌ها ورق‌های پلیمری منعطفی هستند که عمدتا به‌عنوان سدی در برابر مایعات و بخارات استفاده می‌شوند و ازاین‌رو کاربردهای متنوعی ازجمله در صنایع مربوط به آب و فاضلاب، معدن، تونل، ساختمان و کشاورزی دارند.

بر اساس نتایج بررسی‌ها و آزمایش‌های انجام‌شده توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی محصول ورق ژئوممبران غیرمسلح از جنس پلی‌وینیل کلراید (PVC) با ضخامت 52/1 میلی‌متر تولید گروه صنعتی همارشتن با ضوابط فنی مورد قبول آن مرکز انطباق دارد، لذا آن مرکز، گواهینامه فنی این محصول را به گروه صنعتی همارشتن اعطا کرد.

گواهینامه فنی، سند پشتیبان مقررات ملی ساختمان است که منحصرا از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی صادر می‌شود و نشان‌دهنده تطابق عملکرد و کیفیت مواد‌، مصالح، فرآورده‌ها و سیستم‌های ساختمانی با معیارهای تعریف‌شده در مباحث مقررات ملی ساختمان است. همچنین گواهینامه فنی ابزاری اطمینان‌بخش برای شناساندن کیفیت برتر محصولات تولیدی کشور به مصرف‌کنندگان است تا از این طریق علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان برتر، راهنمایی برای انتخاب محصولات ساختمانی با کیفیتِ تاییدشده باشد.

گفتنی است، پنجره ایرانیان با مهندس صفائی، مدیرعامل مجموعه همارشتن، گفتگویی در این خصوص انجام داده است که در شماره آینده نشریه منتشر خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال