پنجمین گردهمایی سازندگان و معماران ساختمان‌های مارک‌دار

پنجره‌ایرانیان؛ پنجمین «گردهمایی سازندگان و معماران ساختمان‌های مارک‌دار» شهریورماه 1397 در سالن اجلاس سران تهران برگزار می‌شود.
  • سه شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 12:4

پنجمین گردهمایی ساختمان‌های مارک‌دار با رویکردی متفاوت و ساختاری منحصربه‌فرد نسبت به چهار دوره قبل، در تاریخ 11 و 12 شهریورماه 1397 در محل سالن اجلاس سران تهران واقع در ابتدای ولنجک برگزار می‌شود.

در این گردهمایی علاوه بر حضور برترین برند‌های صنایع لوکس ساختمانی در محل نمایشگاه جانبی آن و همچنین حضور معماران و طراحان داخلی برجسته و برتر کشور در سالن رود شو (Road Show)، آخرین دستاوردهای گروه ساختمان‌های مارک‌دار iBBi در حوزه تشریفات فروش و شبکه ارتباطات درون صنفی صنعت ساختمان لوکس به سمع و نظر سازندگان و معماران برتر منطقه خواهد رسید.

راه‌اندازی سالن مذاکره برای مدعوین و شرکت‌کنندگان اتفاق تازه‌ای است که این گردهمایی را متفاوت‌تر از ادوار گذشته کرده است. بدین ترتیب بیش از 54 میز مذاکره پلی میان صاحبان صنایع لوکس ساختمانی و سازندگان و معماران خواهد شد تا در فضایی کاملا حرفه‌ای و استاندارد به مذاکره و حرکت به‌سوی یک خروجی برد – برد بپردازند. بی‌شک، این رویداد جدید تقویت‌کننده شبکه ارتباطی و کاری میان فعالان این صنعت بوده و امید می‌رود موجبات رشد و شکوفایی هرچه بیشتر و مؤثرتر آن را فراهم کند.

گفتنی است؛ حضور در این ضیافت باشکوه با رعایت مقررات ورود و با محدودیتی خاص امکان‌پذیر بوده و مدعوین برای پنجمین بار شبی به‌یادماندنی و باشکوه در آسمان صنعت ساختمان لوکس را تجربه خواهند کرد.

 


ثبت نظر

ارسال