در نهمین همایش تجلیل از کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور؛

از وین‌تک برای دومین سال متوالی تقدیر شد

پنجره‌ایرانیان؛ در نهمین همایش تجلیل از کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور از مجموعه وین‌تک با اهدای لوح و تندیس، تقدیر به عمل آمد.
  • سه شنبه 5 تیر 1397 ساعت 6:39

نهمین همایش تجلیل از کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور با حضور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرزانه شرفبافی، مدیرعامل هواپیمایی ملی ایران و جمعی از مدیران و کارآفرینان برتر کشور عصر روز شنبه 2 تیرماه 97 در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما به کار خود پایان داد.

دکتر عراقچی، معاون وزیر امور خارجه در نهمین همایش تجلیل از کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور با بیان اینکه برجام در شرایط غیرعادی به سر می‌برد، اظهار داشت: به دلیل خروج آمریکا از برجام- که باید به دلایل آن بپردازیم- وضعیت برجام غیرعادی است. ما و بقیه اعضای باقی‌مانده در تلاش هستیم اگر بشود برجام به مسیر خود ادامه دهد و اگر نشود به وضعیت ماقبل برجام و حتی فراتر برگردیم. آمریکا از برجام خارج شد و تحریم‌ها که بخشی از آن طی دو و نیم سال گذشته برداشته‌شده بودند، برگشتند و تعادل برجام که بسیار حساس و ظریف بود به‌هم‌خورده است.

در انتهای این همایش، مهندس زرگر به نمایندگی از مجموعه وین‌تک لوح تقدیر و تندیس کارآفرین برتر را از دستان دکتر ظریف دریافت کرد.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال