در سومین جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کننده آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

تقدیر از هافمن به‌عنوان شرکت برتر حامی حقوق مصرف‌کننده

پنجره‌ایرانیان؛ در سومین جشنواره حامیان مصرف‌کننده آذربایجان شرقی با حضور جمعی از فعالان عرصه صنعت، خدمات، توزیع و گردشگری در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد از شرکت هافمن تقدیر به عمل آمد.
  • دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 11:1

سومین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی با حضور مسئولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و همچنین مسئولان استانی روز یکشنبه 13 اسفندماه سال جاری در محل مجتمع فرهنگی رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش، گسترش و نهادینه کردن فرهنگ رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، ایجاد و تثبیت و نهادینه کردن ساختار رقابتی سالم و تشویق فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در جهت حمایت مؤثر از حقوق مصرف‌کنندگان و تجلیل از تولیدکنندگان منتخب است.

در این همایش از هافمن و 43 واحد تولیدی و خدماتی منتخب استانی که حقوق مصرف‌کنندگان را رعایت کرده‌اند با ارائه تندیس طلایی و گواهینامه طلایی، نقره‌ای و برنزی تجلیل شد.

فراخوان این همایش از 6 ماه قبل در استان آذربایجان شرقی اطلاع‌رسانی شد و از بین بیش از 150 واحد متقاضی، 44 واحد به‌عنوان واحد نمونه از سوی کمیته فنی انتخاب شدند. قیمت، کیفیت، توزیع، خدمات قبل و پس از فروش، اطلاع‌رسانی و کسب رضایت مشتری از شاخص‌های انتخاب واحدهای نمونه بود.

گفتنی است، هافمن ازجمله شرکت‌های فعال درزمینه تولید و عرضه پروفیل یو.پی.وی.سی در و پنجره در کشور است.


ثبت نظر

ارسال