برگزاری همایش ملی بناهای مجلل و پایدار با حمایت رنگین پروفیل کویر

پنجره‌ایرانیان؛ با حمایت رنگین پروفیل کویر چهارمین همایش ملی بناهای مجلل و پایدار، اسفندماه 96 در سالن اجلاس سران برگزار شد.
  • چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 15:24

چهارمین همایش ملی بناهای مجلل و پایدار با هدف ارتقای سطح کیفی معماری روز یکشنبه ششم اسفندماه 96 در سالن اجلاس سران برگزار شد. این همایش با سخنرانی خانم فریار جواهری و آقایان کامران دیبا (از راه دور)، سیروس باور، ایرج اعتصام با محوریت «تعریف معماری خوب و بد»، «تقابل معماری به‌اصطلاح کلاسیک با معماری ایرانی و مدرن، امکان گذر از این عناوین و پرداختن بر محتوای معماری پایدار» با توجه به مشکلات زیست‌محیطی امروز، برگزار شد.

در پایان نیز خانم رزیتا فتاحی از فعالان بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و به نمایندگی از کمپین آفرینش، از شرکت‌کنندگان حاضر به جهت بازسازی، احیاء و توانمندسازی روستاهای آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه دعوت به عمل آورد و نوید آغاز فاز اجرایی ساخت روستایی پایدار در منطقه کرمانشاه را داد.

از دیگر اهداف این همایش‌ انتخاب 100 برند برتر در ساختمان‌های مجلل و پایدار بود و شرکت رنگین پروفیل به‌عنوان شرکتی دانش‌بنیان، با ارائه محصولات و خدمات دوستدار محیط‌زیست، توانست سهمی در گسترش فرهنگ‌سازی معماری پایدار داشته باشد.

گفتنی است، در این همایش که به همت مرکز مدیریت طراحی پایدار برگزار شد، از شرکت «رنگین پروفیل کویر» به‌عنوان حامی این همایش و حامی معماری پایدار تقدیر به عمل آمد.


ثبت نظر

ارسال