هم‌زمان با دهه فجر در مرکز فنی و حرفه‌ای 5 مراغه صورت گرفت؛

افتتاح کارگاه آموزشی یو.پی.وی.سی با مشارکت هافمن

پنجره‌ایرانیان؛ هم‌زمان با دهه مبارک فجر، کارگاه آموزشی یو.پی.وی.سی با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای 5 مراغه افتتاح شد.
  • پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت 9:27

به گزارش روابط عمومی هافمن، هم‌زمان با دهه مبارک فجر در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 5 مراغه کارگاه یو.پی.وی.سی این مرکز با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی افتتاح شد. ایشان در نشست با معاون استاندار، فرماندار ویژه شهرستان مراغه و جمعی از مسئولان شهرستان مراغه، در آیین افتتاح این کارگاه با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افزودند: یکی از خلاهای موجود در جامعه کنونی ما بحث آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

آقای نماینده با اشاره به رویکرد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به سمت اشتغال فراگیر، ارائه مهارت‌های اجتماعی و مهارت‌های نرم را در کنار آموزش‌های فنی به مهارت آموزان، لازم و ضروری دانسته و لزوم همکاری و تعامل گسترده با نهادها و سازمان‌ها و شرکای اجتماعی را در حوزه آموزش و تولید را مهم ارزیابی کردند.

ایشان استفاده از صنعت یو.پی.وی.سی را با توجه به سردسیر بودن منطقه آذربایجان و در راستای سیاست‌های دولت محترم در بحث مدیریت سبز خاطرنشان ساخت و افزود: تربیت نیروی کار ماهر برای این طرح، از اولویت‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، از همکاری صمیمانه و مشارکت هافمن در تجهیز کارگاه آموزش یو.پی.وی.سی مرکز شماره 5 مراغه به‌عنوان دومین کارگاه آموزشی تجهیز شده در استان با مشارکت هافمن قدردانی کردند.

نماینده در پایان با اشاره به اهمیت استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و نو، از انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی در بحث انرژی‌های خورشیدی با رویکرد آموزشی در مرکز 5 مراغه در جهت اشتغال برای جوانان شهرستان مراغه در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی است، هافمن علاوه بر تجهیز دو کارگاه آموزشی یو.پی.وی.سی در استان آذربایجان شرقی، کارگاه‌های مرتبط در استان‌های کردستان و زنجان را نیز تجهیز و با توجه به اهمیت موضوع، در این خصوص به سایر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرده است.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال