برای حضور در کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران؛

مهلت ارسال مقاله تمدید شد

پنجره‌ایرانیان؛ آخرین‌مهلت ارسال مقاله به کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران که بیش از این تا 15 دی‌ماه اعلام‌شده بود تا 5 بهمن‌ماه 96 تمدید شد.
  • یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 6:45

علاقه‌مندانی که تاکنون موفق به ارسال چکیده مقاله خود در کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم IIAC2018 نشده‌اند، می‌توانند مقاله کامل خود را تا تاریخ 5 بهمن‌ماه ۱۳۹۶ با مراجعه به سایت کنفرانس بخش مقالات ارسال کنند.

حوزه‌های تحت پوشش:

مهندسی مواد، مهندسی معدن، مهندسی مکانیک،‌ مهندسی شیمی، مهندسی برق و الکترونیک

محورهای کنفرانس:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی گسترده در صنعت آلومینیوم ایران؛  آلومینیوم و بازار مرتبط با آن؛ پیشرفت‌های آتی در تولید آلومینیوم و کاربردهای آن؛ تکنولوژی احیاء آلومینیوم (اسملتینگ)؛ مواد اولیه صنعت آلومینیوم (نسوزهای کاربردی - بوکسیت و آلومینا - محتویات دیگ احیا و...)؛ ریخته‌گری و انجماد؛ کار سرد و گرم بر روی آلومینیوم، خواص مکانیکی و شکل‌‌دهی؛ بازیافت آلومینیوم و محیط‌زیست؛ متالورژی پودر؛ نانوتکنولوژی؛ عملیات حرارتی؛ اتصالات و جوشکاری؛ مواد کامپوزیتی؛ مواد دیرگداز؛ خوردگی و مهندسی سطح؛ شبیه‌سازی و اتوماسیون؛ مدیریت مصرف انرژی در صنایع آلومینیوم.

گفتنی است، کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران IIAC2018 از تاریخ 4 تا 7 اردیبهشت‌ماه 97 در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال