در نهمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره تهران عرضه می‌شود؛

محصولات جدید شرکت پارس یراق پروفیل

پنجره‌ایرانیان؛ پارس یراق پروفیل محصولات جدیدی را که در روزهای اخیر تولید و به سبد کالایی خود اضافه کرده است؛ در نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی در و پنجره تهران عرضه خواهد کرد.
  • یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 6:45

شرکت پارس یراق پروفیل در راستای پیشبرد تولیدات خود در زمینه انواع پروفیل و ملزومات دکوراتیو، محصولات جدیدی به سبد کالای خود اضافه کرده است. پارس یراق این محصولات را در نهمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره تهران از 13 تا 16 بهمن‌ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران عرضه می‌کند.

انواع پروفیل ریل کشویی، پروفیل توری پرسان مخصوص، گل‌های دکوراتیو خورشیدی و شاهین طلایی در اندازه‌های مختلف همچنین گل گلکسی و تاج به رنگ‌های مسی و شامپاینی و گل شاهین به رنگ‌های مسی و نقره‌ای در سایزهای 6 در 8 و قطر 8 میل برای پروفیل‌های مدادی و تاکوز رزوین ازجمله محصولات جدیدی هستند که پارس یراق پروفیل به بازار عرضه کرده است.

گفتنی است؛ شرکت پارس یراق پروفیل. در زمینه تولید انواع یراق‌آلات یو.پی.وی.سی، پروفیل‌های توری ثابت، لولایی، رولینگ، پلیسه و پرسان (سیستم جدید نصب از داخل) و کلیه پروفیل‌ها و یراق‌آلات دکوراتیو، انواع کانکشن فولادی، آلومینیومی، زاماکی و انواع زاماک تک‌پیچ و دوپیچ، عیار لنگه، انواع گوشه اسپیسر، زیر شیشه ثابت و قابل تنظیم، انواع ریل کشویی، گردگیر، درپوش آب، عیار لنگه و درپوش پروفیل فعالیت می‌کند.


ثبت نظر

ارسال