با حضور دکتر عراقچی در مرکز همایش های صداوسیما صورت گرفت؛

تجلیل از وین‌تک در همایش مدیران کارآفرین و اشتغالزای کشور

پنجره ایرانیان؛ در هشتمین همایش ملی تجلیل و تکریم مدیران کارآفرین و اشتغالزای کشور از وینتک تقدیر به عمل آمد.
  • چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 0:46

هشتمین جشنواره تجلیل و تکریم کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور با حضور دکتر عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، دکتر بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی کشور، عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کار آفرینان برتر و جمعی از تولید کنندگان و صنعتگران کشور روز پنجشنبه 2 آذرماه 96 در مرکز بین المللی همایشهای صدا و سیما برگزار شد .

وینتک به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید مقاطع پروفیل یو.پی.وی.سی در و پنجره دوجداره کشور، تنها نماینده این صنف در این همایش بود که لوح تقدیر و تندیس همایش مدیران برتر کارآفرین و اشتغالزای کشور را توسط مهندس زرگر از دستان دکتر عراقچی دریافت کرد.

در این مراسم از 30 سازمان و شرکت فعال در حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی کشور تقدیر شد که از این تعداد، بانک‌های رفاه، صادرات و تجارت نیز از شبکه بانکی کشور موفق به دریافت این عنوان شدند.

این جشنواره که از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به‌صورت سالانه برگزار می‌شود، واحد‌های کارآفرین و اشتغالزای کشور توسط هیأت علمی دبیرخانه‌ جشنواره و تعدادی از اساتید رشته‌ کارآفرینی دانشگاه‌های کشور، بر اساس آمار و اطلاعات مربوط به اشتغالزایی مستقیم واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

گفتنی است، در این جشنواره از خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو نیز تجلیل به عمل آمد و با اهدای لوح تقدیر و حمایل ویژه به پدر شهید فریدون علی تبار از جانفشانی این عزیزان تقدیر شد.




ثبت نظر

ارسال