تولید ورق‌های جدید پی.وی.سی در همارشتن

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی همارشتن ورق‌های پی.وی.سی در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع تولید و روانه بازار کرده است.
  • دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 16:17

این ورق‌ها طی فرایند اکستروژن از 3 میلی‌متر تا 20 میلی‌متر با عرض 1830 میلی‌متر در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. دانسیته این ورق‌ها 1/4 gr/cm3 بوده و دارای سطحی صاف و مات هستند. امکان تولید این ورق‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف امباس (Emboss) با روکش‌های متنوعی با فیلم‌های طرح چوب وجود دارد.

کف‌پوش‌های P.V.C ضمن داشتن خواص عمومی کف‌پوش‌ها، از انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی برخوردار‌است که این خصوصیت آنها را به پوششی مناسب تبدیل می‌کند. تنوع رنگ و زیبایی ظاهری و عدم جذب آب از دیگر خواص این سری کف‌پوش‌ها دارای استحکام مکانیکی و مقاومت شیمیایی و الکتریکی بالایی هستند.

این ورق‌ها طی فرایند اکستروژن توسط دستگاه اکسترودر Krauss Maffei آلمان با آخرین تکنولوژی تولید می‌شوند. وجود دانسیته یکسان در طول ورق، سطح مات با قابلیت روکش شدن با انواع فیلم‌های طرح چوب، امکان تولید در رنگ‌ها و ایجاد موج چوب متفاوت می‌تواند تحولی شگرف در صنعت جایگزین MDF در آشپزخانه ایجاد کند. این ورق‌ها به‌صورت شیمیایی فوم شده و دارای ساختار سلولی بسته یکنواخت هستند.

گفتنی است، گروه صنعتی همارشتن یکی از اولین تولیدکنندگان محصولات پی.وی.سی و مقاطع مختلف پروفیل در و پنجره یو.پی.وی.سی در کشور است.


ثبت نظر

ارسال