عرضه محصول جدید پروفیل سی‌فور

پنجره‌ایرانیان؛ مجموعه فناور پلاستیک سپاهان با خارج کردن پروفیل «سی‌‌وان» از چرخه تولید، پروفیل جدیدی با کیفیت بهتر و قابلیت بیشتر بانام «سی‌فور» به بازار عرضه کرد.
  • پنجشنبه 23 شهریور 1396 ساعت 4:55

قلی زاده در گفتگو با پنجره‌ایرانیان ضمن اشاره به این موضوع افزود: مجموعه فناور پلاستیک سپاهان به همت گروه متخصص واحد تحقیق و توسعه، با توجه به استراتژی کیفیت بالا و قیمت منصفانه شرکت و همچنین تغییرات بازار و نیاز مشتریان با اقتصادی ساختن قیمت پروفیل «سی‌فور» به‌مرور و در یک بازه زمانی حدودا یک‌ساله محصول اقتصادی «سی‌وان» را از چرخه تولید خارج و در کنار تولید پروفیل‌های کشویی، محصول «سی‌فور جدید» را با کیفیتی مرغوب و قیمتی رقابتی با تمامی ویژگی‌های یک پروفیل استاندارد جایگزین کرده است تا گامی دیگر در جهت رضایتمندی مشتریان خود بردارد.

مدیر فروش فناور پلاستیک سپاهان گفت: پروفیل سی فور بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی و با توجه به دانش روز صنعت پلیمر تولید می‌شوند. این محصول به همراه لاستیک درزبندی TPV و در کلاس ضخامت B ارائه می‌شود. ارتفاع تمامی مقاطع پروفیل سی‌فور 60 میلی‌متر و ضخامت گوشته آن 2.5 میلی‌متر است و تنوع مقاطع شامل بازشو، فرانسوی، فولکس‌واگنی و ... می‌باشد.

وی افزود: این محصول دارای تاییدیه فنی از مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی است و داشتن استاندارد ملی اجباری ایران دلیل وجود کیفیت و نظارت مداوم بر تولید این محصولات می‌باشد.


ثبت نظر

ارسال