به تائید شرکت TÜV آلمان:

محصولات دکتر وین از استاندارد RAL برخوردارند

پنجره‌ایرانیان؛ دکتر وین موفق به دریافت گواهینامه تائید استاندارد بین‌المللی RAL در تولید پروفیل یو.پی.وی.سی از موسسه TÜV آلمان شد.
  • یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 7:56

اتحادیه بازرسی و پایش فنی (به آلمانی: Technischer Überwachungs-Verein) یا به‌طور مخفف توف (TÜV) سازمانی مستقر در آلمان است که بر روی سلامتی کالاهای صنعتی ارائه‌شده از سوی شرکت‌های مختلف نظارت دارد تا استانداردهای ارائه‌شده برای سلامت انسان و محیط‌زیست را تأمین کنند. این سازمان فنی ازجمله آزمایشگاه‌های مورد اعتماد اتحادیه اروپا است که محصولات شرکت‌ها را بر اساس استاندارد RAL موردبررسی قرار می‌دهد.

 گفتنی است، شرکت کاروانسرای نازنین، تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی با نشان دکتر وین ازجمله برندهای مطرح تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی در کشور است.

 


نظرات

ط.ش

این گواهینامه رال آلمان نیست ... این موسسه بر اساس استاندارد رال شاید تست انجام بده ولی برای دریافت گواهینامه رال اآلمان از طریق خود موسسه رال باید اقدام کرد. لطفا تصحیح بفرمایید.هموتطور که از عنوان گواهینامه مشخصه

تحریریه پنجره ایرانیان

اگر به تیتر و متن خبر توجه کنید، به هیچ وجه چنین ادعایی مطرح نشده است که این پروفیل گواهینامه رال آلمان دریافت کرده بلکه دقیقا عنوان شده است که محصولات این شرکت با تایید موسسهTÜV از استاندارد رال برخوردار هستند. در متن گواهینامه نیز دقیقا همین مطلب قید شده است.

ثبت نظر

ارسال