در چهارمین همایش رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان تهران صورت گرفت؛

اعطای گواهینامه و تندیس واحد برتر به وین تک

پنجره‌ایرانیان: چهارمین همایش رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در اسفندماه 1395 برگزار شد و به کاوه خداپرست، مدیرعامل شرکت وین‏ تک گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان تهران اعطا شد.
  • یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 21:50

چهارمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان تهران، با معرفی 54 واحد تولیدی و صنعتی برتر در زمینه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، در هتل اسپیناس برگزار شد.

در همایش رعایت حقوق مصرف‌کنندگان که هرسال در راستای تکریم حقوق مصرف‌کنندگان و احترام به اصول مشتری مداری در سطح استانی و ملی از سوی وزارت و سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود، از تولیدکنندگان برتر در زمینه احترام به حقوق مصرف‌کننده، با اعطای گواهینامه و تندیس ویژه، تقدیر می‌شود.

این همایش 15 اسفند 1395 با حضور مهندس هاشمی، استاندار تهران و شهرام میرآخور، معاون سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور و چندی از مقامات بلندپایه این وزارتخانه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد. کاوه خداپرست، مدیرعامل شرکت وین‏ تک در مراسم اهدای تندیس حضور داشت و گواهینامه و تندیس شرکت برتر در همایش رعایت حقوق مصرف‌کننده را دریافت کرد.

گفتنی است، شرکت وین‏ تک ازجمله نخستین شرکت‌های فعال در زمینه پروفیل‌های یو.پی.وی.سی بوده که پس از ارزیابی ‏های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق به اخذ نشان استاندارد ملی و گواهی کیفیت مرکز تحقیقات مسکن، وزارت راه و شهرسازی شده است. این مجموعه با همکاری شرکت سهامی بیمه ایران به‌عنوان قدیمی‌ترین شرکت بیمه کشور کلیه محصولات تولیدی خود را تحت پوشش بیمه‌نامه تضمین کیفیت این شرکت قرار داده است.

 


ثبت نظر

ارسال