همایش بزرگ آتاتک برگزار شد

پنجره‌ایرانیان: همایش بزرگ آتاتک در تاریخ 4 بهمن‌ماه 1395 در تالار قائم تهران برگزار شد.
  • چهارشنبه 20 بهمن 1395

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، آتاتک با حضور جمعی از فعالان صنعت در و پنجره، همایش بزرگ خود را در تالار قائم تهران برگزار کرد. این نشست که در 4 بهمن‌ماه و درست یک روز پیش از آغاز هشتمین نمایشگاه در و پنجره تهران ترتیب یافته بود با استقبال فعالان صنعت در و پنجره روبه‏ رو شد.

در ابتدای این همایش حمید اطهری، مدیرعامل آتاتک پشت تریبون قرار گرفت و ضمن خوشامدگویی به مهمانان، به معرفی برنامه‏ های در دست اجرای این شرکت تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی پرداخت. وی در بخش از سخنان خود به آغاز همکاری شرکت آتاتک با بانک مسکن جهت افزایش نقدینگی کارگاه‏ ها اشاره کرد.

سخنران بعدی صالحی، مدیر شعب شرق تهران بانک مسکن بود که درباره خدمات این بانک به همکاران آتاتک توضیحاتی داد. در ادامه برهانی، نماینده بیمه البرز سخنان کوتاهی ایراد کرد. در بخش دیگری از این همایش، مهندس براتی، مدرس بازاریابی و یکی از کارشناسان صداوسیما، در خصوص شیوه‏ های نوین بازاریابی به ایراد سخنانی پرداخت.

قاسمی، نماینده سازمان فنی و حرف ه‏ای سخنران بعدی این جلسه بود و پس از وی دکتر کاظم ‏زاده، مدیر توسعه و تحقیقات و بخش آزمایشگاه آتاتک به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در بخشی از سخنان خود در خصوص مزایای استفاده از GRP به‌جای گالوانیزه در پنجره‏ های یو.پی.وی.سی توضیحاتی ارائه داد.

افشاری، نماینده بانک انصار نیز طی سخنان کوتاهی به خدمات ارائه‌شده توسط این بانک به مدیران کارگاه‏ ها پرداخت. در ادامه احسان مصحفی، سردبیر نشریه پنجره‌ایرانیان دقایقی کوتاه پشت تریبون قرار گرفت و در خصوص خدمات مجموعه پنجره‌ایرانیان توضیحاتی ارائه داد. در پایان از مهمانان این مراسم به‌صرف شام پذیرایی شد.

گفتنی است، مشروح این گزارش در شماره آینده نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.


ثبت نظر

ارسال