جشنواره های بزرگ ویندور آغاز شد

پنجره ایرانیان: شرکت ویندور در ادامه سلسله جشنواره های فروش خود، قصد دارد سال جاری را با سه جشنواره فروش ماشین آلات مونتاژ، پروفیل و یراق آلات آغاز کند.
  • یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 8:36

فربد فرهودی، مدیر فروش شرکت ویندور در گفتگو با خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان ضمن اعلام این خبر، افزود: هدف شرکت ویندور این است که در سال جاری کیفیت جشنواره های فروش را ارتقا دهیم.

مدیر فروش شرکت ویندور خاطر نشان کرد: ویندور، جشنواره فروش خود را با سه جشنواره فروش از دوم اردیبهشت ماه مصادف با روز پدر آغاز کرده و در روز عید سعید فطر (16 تیرماه) این جشنواره ها به پایان خواهند رسید.

فرهودی در رابطه با چگونگی این جشنواه ها، تشریح کرد: جشنواره نخست، به فروش ماشین آلات مونتاژ ایرانی و ترک با برندهای پینار ( pienar ) و وین مک (winmac  ) مربوط می شود. جشنواره دوم، به خریداران پروفیل با برند کارپن و سی وان سی فور اختصاص دارد و در نهایت جشنواره سوم به مشتریان یراق آلات تعلق دارد.

وی با اشاره به جوایز جشنواره، تصریح کرد: برنامه‏ های پیش بینی شده برای این جشنواره‏ ها بدین ترتیب هستند که به همه مشتریان نسبت به خرید، هدایای اختصاص یابد و علاوه بر آن در روز عید سعید فطر به مشتریان تمامی محصولات، به قید قرعه جوایزی داده شود.

همچنین ایشان در ادامه افزود: به صورت کلی و برای تمام محصولات، تخفیفات ویژه ای جهت مشتریان خوش حساب در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال