توسعه فعالیت‏ های پترو پویا (بست ویژن) در سال جدید

پنجره ایرانیان: شرکت پترو پویا گرانول آریانا در سال 1395 پروفیل‏ های بازسازی را به محصولات خود اضافه خواهد کرد و همچنین دستگاه خم پروفیل در این مجموعه راه ‏اندازی خواهد شد.
  • شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 9:50

مهندس غلامرضا صادقیان، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت پترو پویا گرانول آریانا، در گفتگو با خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان، با اشاره به فعالیت ‏های بست‏ ویژن (best vision) در سال جدید، اظهار داشت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، پرسنل و مجموعه پتروپویا، همچون گذشته تمام تلاش خود را جهت ارتقاء همه جانبه و ارائه بیشترین خدمات، به مشتریان انجام می‎دهد. وی در ادامه افزود: بر این اساس شرکت پتروپویا قالب‏ پروفیل‏ های بازسازی را به خط تولیدی خود افزوده و در سال جاری جهت رفاه حال هر چه بیشتر مشتریان، پروفیل‏ های بازسازی را نیز به سبد محصولات این شرکت خواهد افزود.

رئیس هیئت مدیره شرکت پترو پویا ضمن تاکید بر تقویت سیاست ‏های مشتری مداری این شرکت، گفت: همچون سال گذشته، در سال 1395 نیز برای مشتریان خود یراق، گالوانیزه، شیشه دوجداره و لوازم جانبی را تولید و تهیه کرده و همراه با پروفیل بست ویژن (best vision) برای آنها ارسال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شرکت پترو پویا، در سال گذشته موفق شده است خط تولید لمینت را نیز راه اندازی کند، افزود: در سال جاری قصد توسعه و تنوع این محصول را داریم. همچنین جهت حل مشکلات مونتاژکاران خود و ارتقا کیفیت، در آینده‎ای نزدیک دستگاه خم پروفیل را نیز به مجموعه پترو پویا خواهیم افزود.

مدیر عامل شرکت پترو پویا در ادامه افزود: این شرکت به منظور سهولت دسترسی و تحویل سریع پروفیل به مشتریان هر شهرستان، و در ادامه روند توسعه و افزایش انبارهای کالا قصد دارد انبارهای متعدد دیگری در سطح استان‏ های کشور دایر کند تا زمان تحویل و هزینه‏ های حمل کاهش یابد.

در پایان، ایشان از کلیه علاقه ‏مندان و فعالان صنعت در و پنجره دعوت کرد تا از غرفه این شرکت در دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته مصلی امام خمینی (ره) بازدید به عمل آورند.

گفتنی است، دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته از تاریخ 2 الی 5 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 19 در شبستان اصلی مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال