کانال آموزشی پروفیل آلومینیومی گروتمان راه ‏‏اندازی شد

پنجره ایرانیان: کرفت ‏مولر ایران، شبکه تلگرامی را با عنوان کانال آموزشی گروتمان جهت انتشار مطالب آموزشی راه ‏اندازی کرده است.
  • شنبه 26 دی 1394 ساعت 9:58

بر اساس اطلاعاتی که مدیرعامل شرکت کرفت ‎مولر ایران در اختیار تحریریه پنجره ایرانیان قرار داد، این شرکت جهت ارتقا سطح علمی و آموزشی صنعت در و پنجره و همچنین اطلاع ‏رسانی در خصوص محصول جدید خود با عنوان گروتمان، اقدام به راه ‏‏اندازی کانالی در تلگرام کرده است.

بنا به گفته وی، قرار است در این کانال علاوه بر مطالب آموزشی، محصولات گروتمان شامل پروفیل‌های ترمال‎بریک، لولایی، کشویی و سیستم‌های نما شامل کرتن وال، فریم لس و ... معرفی شود.

مهندس سینا زرنیخی اضافه کرد: همچنین تلاش خواهیم کرد در کنار معرفی محصولات گروتمان در این کانال، مطالبی را با موضوعات مرتبط با سیستم‌های آلومینیومی در بخش پنجره و نما نیز منتشر کنیم تا علاوه بر آموزش، شرایط را برای افزایش توانایی فردی همکاران فعال مهیا و راهکارهای مناسب ارائه کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد که علاقمندان همچنین می ‏توانند از جدیدترین اخبار گروتمان و آخرین محصولات این شرکت از طریق این کانال اطلاع حاصل کنند.

لازم به ذکر است شرکت کرفت‎مولر ایران در هفتمین نمایشگاه بین‎المللی پنجره تهران از این محصول رونمایی خواهد کرد و امسال نیز طبق روال سال‏ های گذشته اسپانسر این نمایشگاه با برند گروتمان می ‏باشد.

علاقمندان جهت عضویت در کانال آموزشی کرفت‏ مولر می‏ توانند اینجا کلیک کنند. 


ثبت نظر

ارسال