خیز بلند کوپال برای تسخیر بازار عراق:

رئیس اتاق بازرگانی عراق با دکتر رضوانی دیدار کرد

پنجره ایرانیان: سرکنسول جمهوری اسلامی ایران، رئیس اتاق بازرگانی، ریاست مرکز تجاری بصره و جمعی از بازرگانان عراق با حضور در غرفه آلومینیوم کوپال اصفهان در مرکز تجاری بصره، با دکتر علیرضا رضوانی دیدار کردند.
  • شنبه 28 آذر 1394 ساعت 9:25

به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان به نقل از روابط عمومی آلومینیوم کوپال اصفهان، غرفه این شرکت در نمایشگاه ساختمانی بصره، پذیرای مقامات عالی رتبه سیاسی و اقتصادی بود. آلومینیوم کوپال که برای توسعه بازار خود در کشور عراق در نمایشگاه ساختمانی بصره حضوری پرقدرت داشت، چهار روز پرکار را پشت سر گذاشت و مورد استقبال شدید بازدیدکنندگان از این نمایشگاه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با حضور در غرفه کوپال، ضمن قدردانی از دکتر رضوانی به خاطر شرکت در نمایشگاه بصره و به نمایش گذاشتن توانمندی‏ های صنعتی کشورمان، با قائم مقام مدیرعامل کوپال اصفهان به گفتگو پرداخت.

همچنین رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از بازرگانان عراق نیز در غرفه کوپال حضور یافته و مذاکراتی را جهت اخذ نمایندگی محصولات این شرکت صورت دادند. ضمن اینکه بنا به دعوت رسمی ریاست مرکز تجاری بصره، دکتر رضوانی در دفتر رئیس این مرکز حضور پیدا کرده و مذاکرات مفصلی میان مقامات این مرکز و مدیریت کوپال اصفهان صورت گرفت.

گفتنی است، نمایشگاه بین ‏المللی ساختمان، تجهیزات شهری، سنگ، تجهیزات و ماشین‏ آلات بصره از تاریخ 19 تا 22 آذرماه 1394 در مرکز تجاری این شهر برپا بوده است.


ثبت نظر

ارسال