رقابت فشرده جهت دریافت نمایندگی کوپال در سراسر ایران

پنجره ایرانیان: نمایندگان فروش آلومینیوم کوپال در آذربایجان شرقی و مازندران تعیین شده ‏اند و نماینده فروش استان فارس به‏ زودی اعلام خواهد شد.
  • دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 10:38

دکتر علیرضا رضوانی، قائم‏ مقام شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان در گفتگویی با خبرنگار پنجره ایرانیان در نمایشگاه شیراز با اعلام این خبر، اظهار داشت: در نمایشگاه شیراز درخواست‏ های بسیاری را برای دریافت نمایندگی کوپال دریافت داشته ‏ایم که هم اکنون در حال بررسی آنها هستیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور مستمر آلومینیوم کوپال در نمایشگاه‏ های سراسر کشور از تعیین نمایندگان آذربایجان شرقی و مازندران خبر داد. بنا بر اعلام دکتر رضوانی، آقایان جلیلوند و مرجانی به‏ عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی با مرکزیت شهر تبریز و مهندس عمادی به ‏عنوان نماینده استان مازندران به مرکزیت شهر ساری تعیین و منصوب شدند.

قائم ‏مقام شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان در پایان تاکید کرد: در خصوص نمایندگی شیراز نیز رایزنی ‏های بسیاری انجام شده است که نتیجه آن به ‏زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است، شرکت آلومینیوم کوپال که در ادامه حضور ثابت خود در نمایشگاه ‏های نقاط مختلف کشور، در چهارمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره فارس نیز شرکت کرده بود، در روز پایانی به ‏عنوان غرفه برتر این دوره از نمایشگاه انتخاب شده و از سوی مدیریت نمایشگاه تندیسی به پاس قدردانی به دکتر رضوانی اهدا شد.


ثبت نظر

ارسال