با همکاری شرکت‏ های کرفت‏ مولر و ساتیان:

گردهمایی پنجره استاندارد در یزد برگزار ‏شد

پنجره ایرانیان: به ابتکار شرکت راشین دشت، گردهمایی پنجره استاندارد با همکاری دو شرکت کرفت‏ مولر ایران و ساتیان در روز 22 آبان ماه 94 در شهر یزد برگزار شد.
  • دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 9:48

به گزارش پنجره ایرانیان: شرکت راشین دشت، به مدیریت آقای دشتی، با همکاری دو شرکت کرفت‏ مولر ایران و ساتیان اقدام به برگزاری گردهمایی با عنوان پنجره استاندارد در شهر یزد کرد.

در این گردهمایی که در روز جمعه 22 آبان 1394 در تالار یزد برگزار شد، آقایان فرخ ظفرفرخی، رئیس هیات مدیره کرفت ‏مولر ایران و آرش تندرست مدیرفنی شرکت روتو در خاورمیانه و آسیای مرکزی به ‏عنوان سخنرانان این برنامه مطالب آموزشی خود را ارئه دادند.

مهندس فرخی در بخش نخست سخنان خود ضمن ارائه توضیحاتی درباره بهره‏ وری تولید و اهمیت آن، نقش این عامل را در کاهش خطا، افزایش کیفیت، تامین رضایت مشتریان و در نهایت افزایش قدرت رقابتی مورد بررسی قرار داد. وی در بخش دوم سخنان خود با برشمردن دلایل بروز خطاهای تولید در و پنجره ‏های آلومینیومی و یو.پی.وی.سی، روش‏ های اجتناب از این خطاها را برای شرکت‏ کنندگان توضیح داد.

سخنران دوم این گردهمایی مهندس تندرست بود. وی نیز موارد فنی را درباره استفاده صحیح از یراق ‏آلات در محصولات آلومینیومی و یو.پی.وی.سی مطرح کرد. محوریت سخنان آرش تندرست، یراق‏ آلات روتو بود.

در ادامه می ‏توانید گزرش تصویری این گردهمایی را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال