مهندس صدقی نسب خبر داد

کاهش قیمت محصولات شرکت ساتیان

شرکت ساتیان از کاهش قیمت محصولات و یراق آلات خود و همچنین عرضه محصولات جدید خبر داد. شرکت ساتیان انواع یراق آلات در طیف گسترده و متنوع با تکیه بر آخرین و جدیدترین دستاوردهای روز دنیا را ارئه می کند.
  • چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 14:51

 

 

 

گروه خبر پنجره ایرانیان: شرکت ساتیان از کاهش قیمت محصولات و یراق آلات خود و همچنین عرضه محصولات جدید خبر داد. مهندس علی رضا صدقی نسب مدیر عامل شرکت ساتیان در گفتگو با خبرنگار پنجره ایرانیان با اعلام این خبر اظهار کرد: کاهش قیمت محصولات این شرکت در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مونتاژکاران در و پنجره صورت می گیرد. این فعال خوشنام صنعت در و پنجره ایران با اشاره به ثبات نسبی قیمت ارز در بازار ایران و برنامه های ساتیان برای حمایت موثر از فعالان و تولیدکنندگان در و پنجره های دوجداره استاندارد تصریح کرد: شرکت ساتیان همچنین در راستای تنوع بخشیدن به سبد محصولات و خدمات خود، اقدام به عرضه یراق آلات جدید کرده است که مشتریان شرکت و دیگر تولیدکنندگان در و پنجره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت ساتیان و نمایندگی های آن در سراسر کشور تماس حاصل نمایند.

گفتنی است شرکت ساتیان انواع یراق آلات در طیف گسترده و متنوع با تکیه بر آخرین و جدیدترین دستاوردهای روز دنیا را ارئه می کند و نماینگی رسمی محصولات ROTO آلمان و همچنین نمایندگی شرکتهای VHS,ASO,ABC ترکیه و HAUTAU آلمان را برعهده دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از خبرهای شرکت ساتیان می توانید به غرفه شرکت ساتیان در نمایشگاه آنلاین صنعت در و پنجره ایران به نشانی زیر مراجعه نمایید.

http://www.panjereh-iranian.com/Site/Customers/Detail.aspx?id=57


نظرات

ناشناس

سلام لطفااطلاعات بیشتری در رابطه کاهش قیمت محصولات ارائه کنید. آیادرهمه نمایندگی های ساتیان این تخفیف ها داده می شود؟ آیا این تخفیف ها برای مشتریان جدیداست یابه همه مشتریان داده می شود؟ آیا برای گرفتن تخفیف شرایط خاصی وجود دارد؟

ثبت نظر

ارسال