فراخوان سومین اجلاس سراسری سازندگان و طراحان تهران

پنجره‌ایرانیان؛ سومین اجلاس سراسری سازندگان و طراحان تهران اسفندماه سال جاری در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود.
  • سه شنبه 7 دی 1400 ساعت 12:46

به گزارش صما، ۴ اسفند ۱۴۰۰، سالن ۲۵۰۰ نفره هتل اسپیناس پالاس تهران، میزبان سومین اجلاس سراسری سازندگان و طراحان تهران خواهد بود که توسط مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان برگزار می‌شود.

این برنامه که شامل جشن پایان سال صنعت ساختمان ایران و ویژه‌برنامه روز مهندس نیز هست، با حضور گسترده فعالان بخش‌های مختلف صنعت ساختمان ازجمله بیش از ۵۰۰ نفر از سازندگان شاخص تهران و کشور، ۱۰۰۰ نفر از برترین و فعال‌ترین معماران پایتخت، برترین دفاتر معماری تهران، انبوه‌سازان، بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و کارآفرینان صنعت ساختمان و مدیران عالی‌رتبه حوزه‌های شهری و ساختمانی کشور برگزار می‌شود.

این رویداد که در سال‌های گذشته بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ملی و استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فضای مجازی داشته، در این دوره نیز مشارکت چشمگیر فعالان تأثیرگذار صنعت ساختمان را به همراه خواهد داشت.

تقدیر از معماران و سازندگان منتخب سال، تجلیل از کارآفرینان برتر صنعت ساختمان، برگزاری پنل‌های چشم‌انداز معماری و ساخت‌وساز، پنل پیش‌بینی اقتصاد مسکن در ۱۴۰۱ از نگاه کارشناسان و تحلیل گران، کنسرت موسیقی زنده و... ازجمله محورهای این برنامه است.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو غرفه به سایت همایش به آدرس https://event.samair.ir/es3.html مراجعه یا با شماره تماس ۲۲۸۵۳۵۳۰ – ۰۲۱ داخلی ۲۰۰ تماس بگیرند.


ثبت نظر

ارسال