دعوت به بازدید از غرفه فراز پلیمر در نمایشگاه ساختمان کرج

پنجره‌ایرانیان: شرکت فراز پلیمر ایرانیان از کلیه فعالان و علاقه‌مندان صنعت دروپنجره و ساختمان دعوت کرده است تا در دومین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان استان البرز از غرفه این شرکت بازدید کنند.
  • دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 9:55

به گزارش نشریه پنجره‌ایرانیان، شرکت فراز پلیمر ایرانیان جهت عرضه محصولات و آخرین دستاوردهای خود در دومین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان البرز حضور دارد. دومین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان البرز در تاریخ 9 تا 13 دی‌ماه 98 در محل سایت نمایشگاهی کرج واقع در سه‌راه رجایی شهر، بلوار سرداران برگزار می‌شود.

گفتنی است، شرکت فراز پلیمر ایرانیان باهدف تامین نیاز صنایع داخلی از محصولات سیلیکونی و مشتقات آن و افزایش قدرت انتخاب و درنتیجه گسترش تولید محصولات متنوع صنعتگران داخلی و با رویکرد صادرات در سال ۱۳۹۰ در منطقه کلاردشت احداث شد. این مجموعه در حال حاضر بیش از ۱۰ خط مجهز تولید به شیوه اکستروژن و مولدینگ در فضا و شرایطی کاملا استاندارد و با ماشین‌آلات داخلی و خارجی ساخت تولیدکنندگان معتبر جهانی نظیر Krupp و Trust Toy آلمان فعالیت می‌کند. فراز پلیمر ایرانیان هم‌اکنون با مرغوب‌ترین مواد اولیه شرکت KCC کره با فرآوری کامپاند و با فرمولاسیون‌ متفاوت و متناسب با نوع کاربرد ضمن عرضه مواد اولیه، قطعات سیلیکونی را تولید و عرضه می‌کند.

 


ثبت نظر

ارسال