وین‌تک حامی هفتمین نمایشگاه ربع رشیدی تبریز

پنجره‌ایرانیان؛ هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز موسوم به رینوتکس 2019 با حمایت و اسپانسری شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز گشایش یافت.
  • یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 22:25

هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی (RINOTEX 2019) روز دوشنبه 13 آبان ماه 98 طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس خانه معدن ایران، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و مسئولان استانی در تبریز آغاز به کار کرد و تا 17 آبان ماه ادامه داشت. روز آخر نمایشگاه، دکتر رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه دکتر پورمحمدی، استاندارد آذربایجان شرقی از نمایشگاه دیدن کردند.

این نمایشگاه با هدف کمک به تجاری‌سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب‌وکار، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌های دانش‌محور، معرفی فناوری‌ها و بسترسازی برای کاربردی کردن توانمندی‌های پژوهشی و معرفی نیازمندی‌های فناورانه نهادها، دستگاه‌ها و بنگاه‌های تولیدی و خدماتی برگزار می‌شود.

ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی، گسترش همکاری‌های فناورانه منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، ایجاد فضای مناسب کسب‌وکار برای نخبگان و شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان و افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (RINOTEX) از 13 تا 17 آبان سال 98 از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برای بازدید علاقه‌مندان دایر بود.

 

 


ثبت نظر

ارسال