رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه صنعت ساختمان

پنجره ایرانیان؛ دبیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان گفت: امسال تعداد شرکت‌کنندگان داخلی در مقایسه با سال‌های گذشته در نمایشگاه صنعت ساختمان رشد ۲۰ درصدی داشته است.
  • یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 1:7

علی مطیع جهانی دبیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال تعداد شرکت‌کنندگان نمایشگاه صنعت ساختمان رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است گفت: در سال گذشته حدود ۷۶۰ شرکت داخلی حضور داشتند، اما امسال تعداد شرکت‌کننده داخلی به ۹۶۰ شرکت رسید.

وی از حضور ۹ شرکت خارجی در این نمایشگاه هم خبر داد و گفت: شرکت‌هایی شامل ترکیه، کره جنوبی، انگلیس، اردن، ایتالیا، چین، امارات و آمریکا در این نمایشگاه حضور دارند.

مطیع جهانی با اشاره به اینکه مساحت این نمایشگاه ۸۰۰ هزار مترمربع است گفت: خوشبختانه فضایی که امسال در اختیار غرفه‌داران قرار داده شده نسبت به سال‌های گذشته بسیار بیشتر بوده است.

دبیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به‌ حضور شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهیان و شرکت‌های استارت آپی هم در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری پارک‌های علمی و فناوری حضور دارند و سعی شده نیاز‌های اولیه و تجاری‌سازی نوآوری‌ها را در صنعت ساختمان برطرف کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه صنعت ساختمان یکی از بزرگ‌ترین حوزه‌های اقتصادی کشور به شمار می‌رود بنابراین برگزاری چنین نمایشگاه‌ها می‌تواند در شرایط تحریم برای تولیدکنندگان و سازندگان بسیار مؤثر و مفید باشد.

مطیع جهانی به اختراعات دقیق در عرصه صنعت ساختمان توسط دانشگاهیان و شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: امسال اختراعات بسیار جدیدی در عرصه صنعت ساختمان در بین غرفه‌داران نمایشگاه‌ها ارائه شده به‌طور مثال بتن‌های سبک و همچنین رنگ‌های شیمیایی جدید که به ثبت رسیده در این نمایشگاه‌ها ارائه می‌شود و تولیدکنندگان می‌توانند از این فرصت جهت سرمایه‌گذاری استفاده کنند.


ثبت نظر

ارسال