حضور آورتا در نمایشگاه صنعت ساختمان مازندران، گلستان، خراسان رضوی و کردستان

پنجره ایرانیان؛ شرکت کیان پن (آورتا) در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی و کردستان حضور پیدا کرد.
  • یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 4:24

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت ساختمان مازندران از 21 تا 24 خردادماه 1398 با حضور مقامات کشوری و استانی و شرکت‌های مطرح داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مازندران در ساری برگزار شد.

نمایشگاه تخصصی دروپنجره و صنایع وابسته و نمایشگاه تخصصی معماری و طراحی داخلی ساختمان، انبوه‌سازان و سنگ تزئینی نیز هم‌زمان با این نمایشگاه برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت‌هایی از کشورهای روسیه، اوکراین، اسلواکی، جمهوری داغستان و شرکت‌های به نام صنعت ساختمان کشور و صنایع وابسته و تجار بزرگ کشور حضور داشتند.

آورتا همچنین در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی خراسان رضوی که از 4 تا 7 تیرماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار شد، حضور یافت.

اولین دوره نمایشگاه بین‌المللی رونق تولید و معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان کردستان نیز از 27 تا 31 خردادماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت کیان پن (آورتا) و ۱۱۰ شرکت تولیدی، صنعتی و دانش‌بنیان در ۸۳ غرفه، محصولات و خدمات خود را به عموم بازدیدکنندگان عرضه کردند.

گفتنی است، شرکت کیان پن ازجمله بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی بانام تجاری آورتا به‌منظور ارائه آخرین دستاوردها و محصولات در این نمایشگاه‌ها حضور پررنگی داشت.

 

 


ثبت نظر

ارسال