نخستین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان به میزبانی ساری

پنجره‌ایرانیان؛ نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت ساختمان به میزبانی شهرستان ساری در نیمه نخست آبان ماه امسال برگزار می‌شود.
  • یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 12:37

محمد هوشیار خواه مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت ساختمان بعدازظهر روز چهارشنبه 4 مهرماه در نشست مشترک اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی شهرداری‌ها و مناطق شهرداری ساری با اشاره به اینکه ساری میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت ساختمان شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه از 1 تا 4 آبان ماه در دهکده تجاری نیاوران ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: تاسیسات سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، معماری و دکوراسیون، در و پنجره، سنگ، کاشی و سرامیک، ماشین‌آلات و صنایع وابسته مرتبط با حوزه ساختمان در این نمایشگاه بین‌‌المللی عرضه خواهد شد.

رضا سیامنصوری مدیر دهکده تجاری نیاوران نیز با اشاره به اینکه در شرایط کنونی وضعیت تولیدکنندگان و فعالان کسب‌وکار مطلوب نبوده است، تصریح کرد: فضای کسب‌وکار جهت رونق در سال‌های اخیر به اهلش سپرده نشده و سبب ناهمگونی در تقویت کسب‌وکار و رونق اقتصادی در کشور شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی باید برنامه و چشم‌انداز بلندمدت 15 ساله داشته باشیم، افزود: متأسفانه بسیاری از تولیدکننده نماها صرفا با دریافت تسهیلات کلان سبب ایجاد تورم و نقدینگی در جامعه شده و سبب‌ساز رونق تولید در کشور نشدند.

این مسئول مرکز نمایشگاهی ساری با اعلام اینکه امروز دنیا به سمت لجستیک اداری رفته است، گفت: توریسم تجاری در مازندران گردشگر پذیر باید تقویت شود تا زمینه حضور توامان تاجر گردشگر صورت گیرد.

قاسم قاسمی عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه اهمیت ایمنی ساختمان‌ها در مازندران باید رعایت شود، گفت: مازندران بر روی گسل زلزله قرار دارد و علم به ریزپهنه‌ها می‌تواند کمک به حفظ جان، آثار تاریخی و مواردی از این قبیل صورت دهد.

وی با اعلام اینکه اهداف نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان باید در حوزه مقاوم‌سازی دیده شود، تصریح کرد: لزوم توجه به استحکام بنا در صنعت ساختمان و تولید ملی ما باید توجه ویژه شود.

 


ثبت نظر

ارسال