نمایشگاه ساختمان تهران در قالب 2 نمایشگاه به شهر آفتاب می‌رود

پنجره ایرانیان: 13 تا 16 تیرماه سال جاری نمایشگاه ساختمان در قالب دو نمایشگاه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.
  • یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 20:40

به گزارش ایلنا، تیرماه امسال دو نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات ساختمانی و شهرسازی تهران(HEATCOOLEX) و نمایشگاه بین المللی تخصصی در، پنجره، شیشه، کفپوش، یراق آلات، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران(WINDOREX) ، در شهر آفتاب برگزار می شود.

براساس این گزارش، مجری برگزاری این نمایشگاه تصمیم دارد تا ضمن برگزاری نمایشگاهی متفاوت و مطابق با نیاز مشارکت کنندگان و مخاطبان صنعت ساختمان و تاسیسات، باعث ایجاد حرکت در مسیر توسعه اقتصادی صنعت ساختمان و تاسیسات از طریق رونق بخشی، پویایی و خروج از رکود شرکت های فعال در این حوزه شود.

این گزارش می افزاید: معرفی‌ آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌ها در عرصه صنعت ساختمان و صنایع وابسته، ایجاد فرصت مناسب برای تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات جهت ارتباط با مخاطبان، ایجاد بستری مناسب برای جذب سرمایه گذاری، شرکای تجاری، منابع انسانی ودسترسی به خدماتی بهتر و ... از جمله مهمترین اهداف این نمایشگاه ها اعلام شده است.

همچنین متولیان برپایی این دو نمایشگاه تصمیم دارند تا با دعوت از هیات های تجاری بازدید کننده از کشورهای مختلف و همکاری های بین المللی وتجاری، آنها را از تولید کلان تا خدمات خرد صنعت ساختمان آشنا سازند.

برگزاری نمایشگاهی هدفمند با معرفی روش ها و تکنیک های روز دنیا، بستر سازی برای تبادل تجربیات و تعامل اطلاعات میان مشارکت کنندگان و ایجاد رقابت سالم و تأمین رضایت مشارکت کنندگان از طریق تأمین مخاطبان متخصص و مخاطبین عام با تبلیغات هدفمند از دیگر اهداف متولیان برگزاری این دو نمایشگاه در حوزه ساختمان اعلام شده است.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص 2 "نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات ساختمانی و شهرسازی تهران" و "نمایشگاه بین المللی تخصصی در، پنجره، شیشه، کفپوش، یراق آلات، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران"، می توانند به نشانی  www.tt-raheabrisham.irمراجعه و یا با شماره تلفن های 44299732 و 44276393-021 تماس حاصل کنند.


ثبت نظر

ارسال