نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در یزد به بهره‌برداری می‌رسد

پنجره‌ایرانیان؛ مدیرعامل برق منطقه‌ای استان یزد گفت: امسال یک نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی به مدار تولید یزد اضافه می‌شود.
  • شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:53

به گزارش مهر، ابوالفضل اسدی در دیدار با نماینده، ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به خساراتی که طوفان به شبکه برق استان وارد کرده بود، اظهار داشت: در طول مدت شیوع کرونا، پیمانکاران شرکت برق منطقه‌ای برای خدمت‌رسانی به مردم به‌صورت دائم مشغول به فعالیت بودند.

وی تصریح کرد: در این ایام فعالیت این پیمانکاران و کارکنان شرکت برق شاید کمتر دیده شده باشد، ولی همین خدمات به‌صورت دائم صورت گرفت تا مشکلی در زمینه تأمین برق بیمارستان‌ها، منازل و کارخانه‌ها به وجود نیاید.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان یزد افزود: بعضی از فعالیت‌هایی که در استان صورت گرفته بود نیاز به فعالیت شبانه‌روزی پیمانکاران داشت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زمینه فعالیت این واحد‌ها را فراهم کردیم.

اسدی با بیان اینکه تاکید شرکت تولید برق یزد بر استفاده از ظرفیت انرژی‌های خورشیدی است، عنوان کرد: امسال در دستور کار داریم که یک نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی را به مدار تولید استان اضافه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با نصب این نیروگاه، ظرفیت اسمی تولید نیروگاه‌های خورشیدی در استان یزد به ۶۸.۵ مگاوات می‌رسد و به تولید پراکنده نیز ۱۰ مگاوات افزوده می‌شود.


ثبت نظر

ارسال