افتتاح حساب مسکن ملی در تهران به شکل اتوماتیک

پنجره‌ایرانیان؛ اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با همکاری بانک مسکن، افتتاح حساب متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران را به‌صورت اتوماتیک و بدون مراجعه به بانک انجام خواهد داد.
  • چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 9:41

به گزارش ایسنا، شیوه افتتاح حساب متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران، پس از اعلام مشخصات کامل ثبت‌نام‌شدگان به‌صورت متمرکز خواهد بود که توسط بانک مسکن اعلام می‌شود.

خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این خبر گفت: در راستای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش ترددهای درون‌شهری لازم است متقاضیان عزیز به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و بانک مسکن مراجعه نکرده و منتظر ارسال پیامک باشند.

طرح اقدام ملی تولید و عرضه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی، شهریور ۱۳۹۸ با حضور رئیس‌جمهور آغاز شد. البته در برخی از مناطق از پایان سال ۱۳۹۷ کلید خورده بود. در قالب این طرح تا پایان سال ۱۳۹۸ عملیات احداث دست‌کم ۲۱۸ هزار و ۵۲ واحد آغاز شده که بیش از نیمی از پروژه را شامل می‌شود. بر اساس اعلام اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اولین واحدهای مسکن ملی در بعضی مناطق کشور، خرداد یا تیرماه امسال تحویل می‌شود. پیش‌ازاین هم محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی به ایسنا گفته بود که ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای کوچک آماده واگذاری است.


ثبت نظر

ارسال