ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن آغاز شد

پنجره‌ایرانیان؛ متقاضیان ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۱۰ استان کشور از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت www.tem.mrud.ir شروط نام‌نویسی در این طرح را مطالعه و اقدام به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود کنند.
  • شنبه 18 آبان 1398 ساعت 12:51

با آغاز رونمایی از طرح اقدام ملی مسکن از امروز شنبه ۱۸ آبان ۱۰ استان کشور وارد فرایند ثبت‌نام می‌شوند.

متقاضیان خرید خانه در این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت www.tem.mrud.ir مدارک خود را بارگذاری کرده و از شروط مندرج در این طرح باخبر شوند.

از امروز هم‌وطنان در استان‌های سیستان و بلوچستان، قم، خراسان شمالی و جنوبی می‌توانند با مراجعه به سایت ذکرشده اقدام به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

استان‌های گلستان، کهکیلویه و بویراحمد و کردستان نیز تا سه روز آینده در این طرح مشارکت داده می‌شوند و پس‌ازآن استان‌های همدان، یزد و چهارمحال و بختیاری نیز وارد فرایند ثبت‌نام خواهند شد.

این ۱۰ استان شامل مرحله اول ثبت‌نام است و سایر شهرها و استان‌ها در مراحل بعدی و بعد از تامین زمین برای ساخت مسکن وارد این روند می‌شوند.

اقدام ملی تولید مسکن در کلان‌شهرها با اولویت شهرهای جدید پیرامون آن‌ها انجام می‌شود و خانه‌های اقدام ملی در هیچ کلان‌شهری ساخته نخواهد شد.

بر این اساس این طرح برای تهرانی‌ها در شهرهای جدید پیرامون تهران (پرند، پردیس و اندیشه)، در شیراز در شهر صدرا، در تبریز در شهر سهند ساخته خواهد شد.

انجام ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن استان به استان انجام خواهد شد و هر استانی که ازلحاظ تامین زمین آماده‌تر باشد سریع‌تر به این طرح می‌پیوندند.

تا پایان سال ثبت‌نام در تمام استان‌های کشور پایان می‌پذیرد.

تاکنون ۱۸۰ هزار واحد از خانه‌های این طرح ساخته شده است که در مراحل مختلفی از اجرای فونداسیون، اسکلت، سقف سوم و چهارم و با درجات مختلف پیشرفت است.


ثبت نظر

ارسال